Acești Termeni și condiții („Acordul”) sunt un acord între STARFLIX SRL, CUI: RO44062218, Nr. Reg. Com: J12/1705/2021 având sediul social în Municipiul Cluj-Napoca, str. Horea, nr. 10, ap. 5, Cluj, România („Getspace” sau „noi” sau „al nostru”) și dvs. („Utilizator” sau „dvs.” sau „dvs.”). Prezentul Acord stabilește termenii și condițiile generale de utilizare de către dvs. a produselor și serviciilor puse la dispoziție de Getspace și de pe site-ul Getspace.us (colectiv, „Serviciile”). Prin utilizarea Serviciilor, sunteți de acord să fiți obligat prin acest Acord. Dacă nu sunteți de acord să respectați termenii acestui Acord, nu sunteți autorizat să utilizați sau să accesați Serviciile.

1.1 Politici și acorduri suplimentare

1.1.1. Utilizarea Serviciilor este, de asemenea, guvernată de următoarele politici, care sunt încorporate prin referință. Prin utilizarea Serviciilor, sunteți de acord cu termenii următoarelor politici.

Politica de Confidențialitate

Politica de utilizare acceptabilă

1.1.2 Termeni suplimentari se pot aplica și anumitor Servicii și sunt încorporați prin referință aici, după caz. De exemplu, dacă înregistrați un nume de domeniu la noi, atunci Acordul de înregistrare a domeniului se va aplica și dvs. și va fi încorporat aici.

1.2 Eligibilitatea contului

1.2.1 Prin înregistrarea sau utilizarea Serviciilor, declarați și garantați că:

1.2.1.1 Aveți vârsta de optsprezece (18) ani sau mai mult. Serviciile sunt destinate exclusiv utilizatorilor cu vârsta de optsprezece (18) ani sau peste. Orice înregistrare, utilizare sau acces la Servicii de către oricine sub optsprezece ani (18) nu este autorizată și reprezintă o încălcare a prezentului Acord.

1.2.1.2 Dacă utilizați Serviciile în numele altei părți, sunteți de acord că sunteți autorizat să legați o altă parte la acest Acord și să acționați în numele acestei alte părți cu privire la orice acțiune pe care o întreprindeți în legătură cu Serviciile.

1.2.2 Este responsabilitatea dvs. să furnizați informații corecte, actuale și complete pe formularele de înregistrare, inclusiv o adresă de e-mail diferită de domeniul la care vă înscrieți. Dacă există vreodată o problemă de abuz sau trebuie să vă contactăm, vom folosi adresa de e-mail principală pe care o avem la dosar. Este responsabilitatea dvs. să vă asigurați că informațiile de contact pentru contul dvs., inclusiv orice conturi de domeniu, sunt corecte, corecte și complete în orice moment. Getspace nu este responsabil pentru orice caducitate a Serviciilor, inclusiv fără limitare, orice înregistrări de domeniu expirate din cauza informațiilor de contact învechite asociate domeniului. Dacă trebuie să vă verificați sau să modificați informațiile de contact, puteți utiliza zona clienților Getspace pentru a vă actualiza informațiile de contact. Furnizarea de informații de contact false de orice fel poate duce la închiderea contului dvs. În cazul achizițiilor dedicate de server sau în anumite alte cazuri, este posibil să vi se solicite să furnizați o identificare emisă de guvern și, eventual, o scanare a cardului de credit utilizat în scopul verificării. Nerespectarea informațiilor solicitate poate duce la refuzarea comenzii dvs.

1.2.3 Sunteți de acord să fiți pe deplin responsabil pentru orice utilizare a contului dvs. și pentru orice acțiuni care au loc prin intermediul contului dvs. Este responsabilitatea dvs. să păstrați confidențialitatea parolei și a altor informații legate de securitatea contului dvs.

1.2.4 Serviciul și orice date pe care le furnizați către Getspace sunt găzduite în Uniunea Europeană, cu excepția cazului în care se prevede altfel. Dacă accesați Serviciul din afara Uniunii Europene, transferați voluntar informații (inclusiv informații de identificare personală) și conținut către Uniunea Europeană și sunteți de acord că colectarea, utilizarea, stocarea și partajarea informațiilor și a conținutului dvs. sunt supuse legile Uniunii Europene și nu neapărat ale jurisdicției în care vă aflați.

1.3 Transferuri

Echipa noastră de transferuri va depune toate eforturile pentru a vă ajuta să vă mutați site-ul web către noi. Transferurile sunt furnizate ca serviciu de curtoazie. Nu oferim nicio garanție cu privire la disponibilitatea, posibilitatea sau timpul necesar pentru finalizarea unui transfer de cont. Fiecare companie de găzduire este configurată diferit, iar unele platforme de găzduire salvează date într-un format incompatibil sau brevetat, ceea ce poate face extrem de dificilă, dacă nu chiar imposibilă, migrarea unora sau a tuturor datelor contului. În unele cazuri, este posibil să nu vă putem ajuta în transferul de date de la o gazdă veche. Serviciul de transfer gratuit este disponibil timp de treizeci (30) de zile de la data înscrierii. Transferurile în afara perioadei de treizeci (30) de zile vor suporta o taxă; vă rugăm să contactați echipa de asistență pentru a primi o ofertă de preț. În niciun caz, Getspace nu va fi tras la răspundere pentru orice date sau fișiere pierdute sau lipsă rezultate dintr-un transfer către sau de la Getspace. Sunteți singurul responsabil pentru backupul datelor dvs. în toate circumstanțele.

1.4 Conținut Getspace

Cu excepția Conținutului utilizatorului (așa cum este definit mai jos), tot conținutul disponibil prin intermediul Serviciilor, inclusiv design-uri, text, grafică, imagini, video, informații, software, fișiere audio și alte, precum și selecția și aranjarea acestora, precum și toate software-urile utilizate pentru a furniza Serviciile (colectiv, „Conținut Getspace”) sunt proprietatea Getspace sau licența Getspace

1.5 Conținutul utilizatorului

1.5.1 Este posibil să puteți încărca, stoca, publica, afișa și distribui informații, text, fotografii, videoclipuri și alt conținut pe sau prin intermediul Serviciilor (colectiv, „Conținut utilizator”). Conținutul utilizatorului include orice conținut postat de dumneavoastră sau de utilizatorii oricăruia dintre site-urile dumneavoastră web găzduite prin intermediul Serviciilor („Site-urile utilizatorilor”). Sunteți singurul responsabil pentru orice conținut postat de utilizatori și orice tranzacții sau alte activități desfășurate pe sau prin intermediul site-urilor web găzduite sub numele vostru. Prin postarea sau distribuirea conținutului utilizatorului pe sau prin intermediul Serviciilor, declarați și garantați către Getspace că (i) aveți toate drepturile necesare pentru a posta sau distribui acest conținut de utilizator și (ii) postarea sau distribuirea unui astfel de conținut de utilizator nu încalcă sau încalcă drepturile oricărui terț.

1.5.2 Exclusiv în scopul furnizării serviciilor, acordați Getspace un drept non-exclusiv, fără drepturi de autor, la nivel mondial și licență pentru: (i) utilizarea, reproducerea, efectuarea publică, afișarea publică, modificarea, traducerea, extrasul ( în totalitate sau parțial), publicați și distribuiți conținutul utilizatorului; și (ii) să facă arhive sau copii de rezervă ale conținutului utilizatorului și ale site-urilor web ale utilizatorilor. Cu excepția drepturilor acordate în mod expres aici, Getspace nu dobândește niciun drept, titlu sau interes asupra sau asupra Conținutului utilizatorului, toate acestea rămânând în proprietatea dumneavoastră.

1.5.3 Getspace nu exercită niciun control asupra și nu își asumă nici o responsabilitate pentru conținutul utilizatorului sau conținutul oricărei informații care trece prin computerele Getspace, hub-urile de rețea și punctele de prezență sau Internet. Getspace nu monitorizează conținutul utilizatorului. Cu toate acestea, admiteți că ați luat la cunoștință și sunteți de acord că Getspace poate, dar nu este obligat să ia imediat acțiuni corective la discreția exclusivă a Getspace, inclusiv eliminarea fără limitare a întregului sau a unei părți din conținutului utilizatorului sau a site-urilor web ale utilizatorilor și să suspende sau să rezilieze oricare sau toate Servicii fără rambursare dacă încălcați termenii prezentului acord. Sunteți de acord că Getspace nu va avea nicio răspundere din cauza oricărei acțiuni corective pe care Getspace le poate lua.

 

1.6 Respectarea legii

1.6.1 Sunteți de acord să respectați toate legile, regulile și reglementările aplicabile, inclusiv, fără limitare, toate regulile locale a țării în care locuiți sau organizația dumneavoastră se află în ceea ce privește conținutul utilizatorului, site-urile web ale utilizatorilor, activitățile online, e-mailul și utilizarea serviciilor. Mai precis, dar fără limitare, sunteți de acord să respectați toate legile aplicabile privind transmiterea datelor tehnice exportate către sau din Uniunea Europeană sau țara în care locuiți. Serviciile sunt controlate și operate de noi de la birourile noastre din Uniunea Europeană (deși putem partaja date cu terți din întreaga lume pentru a ne ajuta în furnizarea Serviciilor așa cum este descris în Politica noastră de confidențialitate) și nu facem nicio declarație că Serviciile sunt adecvate sau disponibile pentru utilizare în alte locații. Cei care accesează Serviciile din alte locații fac acest lucru din proprie inițiativă și risc și sunt pe deplin responsabili pentru respectarea tuturor legilor aplicabile în acele locații. Nu oferim Serviciile acolo unde este interzis de lege.

1.6.2 În sensul Directivei europene 95/46 / CE, Regulamentul general privind protecția datelor 2016/679) („GDPR”) și orice legi naționale de punere în aplicare aplicabile în jurisdicția dumneavoastră și în ceea ce privește datele personale ale abonaților sau clienților dumneavoastră, confirmați și sunteți de acord că sunteți controlorul (așa cum termenul este definit în GDPR), iar noi suntem un procesator (așa cum termenul este definit în GDPR) în măsura în care puteți stoca date personale prin utilizarea serviciilor noastre numai dacă este permis și sub rezerva termenilor prezentului acord. De asemenea, recunoașteți și sunteți de acord că sunteți responsabil pentru respectarea tuturor obligațiilor unui operator de date în conformitate cu legislația aplicabilă (inclusiv GDPR).

1.6.3 În măsura în care GDPR vi se aplică, declarați și garantați că prin utilizarea Serviciilor noastre, veți descrie în mod clar în scris modul în care intenționați să utilizați orice date cu caracter personal colectate și vă veți asigura că aveți un temei legal legitim pentru a transfera astfel datele personale pentru noi și că aveți permisiunea necesară pentru a ne permite să primim și să prelucrăm (de exemplu, să stocăm) astfel de date personale în numele dumneavoastră. Termenii suplimentari de prelucrare a datelor stabiliți aici se aplică în cazul în care sunteți controlor supus GDPR.

1.7 Produse și servicii terțe

 

1.7.1 Furnizori terți

Getspace poate oferi anumite produse și servicii terțe parte. Astfel de produse și servicii pot fi supuse termenilor și condițiilor furnizorului terț. Reducerile, promoțiile și ofertele speciale ale terților pot fi supuse unor restricții și limitări suplimentare de către furnizorul terț. Ar trebui să confirmați termenii oricărei achiziții și utilizarea bunurilor sau serviciilor cu furnizorul terț specific cu care aveți de-a face. Getspace nu face nicio declarație sau garanție cu privire la calitatea, disponibilitatea sau actualitatea și nu este responsabil pentru aceasta. de bunuri sau servicii furnizate de un furnizor terț. Efectuați toate tranzacțiile cu acești furnizori terți pe propriul dumneavoastră risc. Nu garantăm acuratețea sau completitudinea oricăror informații referitoare la furnizori terți. Getspace nu este un agent, reprezentant, administrator sau fiduciar al dumneavoastră sau al furnizorului terț în nicio tranzacție.

 

1.7.2 Getspace ca Reseller sau Licențiator

Getspace poate acționa ca revânzător sau licențiator al anumitor servicii terțe, hardware, software și echipamente utilizate în legătură cu Serviciile („Produse non-Getspace”). Getspace nu va fi responsabil pentru nicio modificare a Serviciilor care face ca orice Produse Non-Getspace să devină învechite, să necesite modificări sau modificări sau să afecteze în alt mod performanța Serviciilor. Orice defecțiune sau defectele producătorului produselor non-Getspace, vândute, licențiate sau furnizate de Getspace către dumneavoastră nu vor fi considerate o încălcare a obligațiilor Getspace în temeiul prezentului acord. Orice drepturi sau remedii pe care le aveți cu privire la proprietatea, licențierea, performanța sau conformitatea oricărui produs non-Getspace sunt limitate la acele drepturi care vi se acordă de către producătorul unui astfel de produs non-Getspace. Aveți dreptul să utilizați orice Produs non-Getspace furnizat de Getspace numai în legătură cu utilizarea de către dvs. a Serviciilor, în conformitate cu acest Acord. Nu veți face nicio încercare de copiere, modificare, inginerie inversă sau manipulare a unui astfel de produs non-Getspace sau de utilizare a acestuia decât în legătură cu Serviciile. Nu trebuie să revindeți, să transferați, să exportați sau să reexportați niciun produs non-Getspace sau orice date tehnice derivate din acesta, cu încălcarea oricărei legi, reguli sau reglementări aplicabile.

 

1.7.3 Site-uri terțe

Serviciile pot conține linkuri către alte site-uri web care nu sunt deținute sau controlate de Getspace („Site-uri terțe”), precum și articole, fotografii, text, grafică, imagini, modele, sunet, video, informații și alt conținut sau articole aparținând sau provenind de la terți („Conținut terță parte”). Nu suntem responsabili pentru site-uri terțe sau conținuturi terțe accesate prin intermediul serviciilor. Site-urile terților și conținutul terțelor părți nu sunt investigate, monitorizate sau verificate în detaliu de către noi. Dacă decideți să accesați site-uri terță parte sau să utilizați orice conținut terță parte, faceți acest lucru pe propriul risc și ar trebui să fiți conștienți de faptul că termenii și politicile noastre nu guvernează serviciile terților. Ar trebui să examinați termenii și politicile aplicabile ale terților, inclusiv confidențialitatea și practicile de colectare a datelor de pe orice site web pe care navigați.

1.8 Securitatea contului și sistemele Getspace

 

1.8.1 Este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că scripturile / programele instalate în contul dumneavoastră sunt sigure și permisiunile directoarelor sunt setate corect, indiferent de metoda de instalare. Când este posibil, setați permisiunile pentru majoritatea directoarelor la 755 sau cât mai restrictive posibil. Utilizatorii sunt în cele din urmă responsabili pentru toate acțiunile întreprinse în contul lor. Aceasta include compromiterea acreditării, cum ar fi numele de utilizator și parola. Vi se cere să utilizați o parolă sigură. Dacă se utilizează o parolă slabă, contul dumneavoastră poate fi suspendat până când sunteți de acord să utilizați o parolă mai sigură. Se pot face audituri pentru a preveni utilizarea parolelor slabe. Dacă se efectuează un audit și se constată că parola dumneavoastră este slabă, vă vom notifica și vă vom acorda timp pentru a vă schimba sau actualiza parola înainte de a vă suspenda contul.

1.8.2 Serviciile, inclusiv toate echipamentele conexe, rețelele și dispozitivele de rețea sunt furnizate numai pentru utilizarea autorizată a clienților. Getspace poate, dar nu este obligat să monitorizeze sistemele noastre, inclusiv fără limitare, pentru a se asigura că utilizarea este autorizată, pentru a facilita protecția împotriva accesului neautorizat și pentru a verifica procedurile de securitate, supraviețuirea și securitatea operațională. În timpul monitorizării, informațiile pot fi examinate, înregistrate, copiate și utilizate în scopuri autorizate. Prin utilizarea Serviciilor, sunteți de acord cu monitorizarea în aceste scopuri.

1.8.3 Orice cont găsit care se conectează la o rețea sau sistem terță parte fără autorizația terței este supus suspendării. Accesul la rețele sau sisteme în afara controlului dumneavoastră direct necesită consimțământul expres și scris al terței părți. Getspace poate, la discreția noastră, să solicite documentație pentru a dovedi că accesul dumneavoastră la o rețea sau sistem terță parte este autorizat.

1.8.4 Orice cont care ne determină să primim un raport de abuz poate fi închis și / sau poate avea accesul la servicii suspendat. Dacă nu eliminați conținutul rău intenționat din contul dumneavoastră după ce ați fost notificat de Getspace despre o problemă, ne rezervăm dreptul de a lăsa accesul la servicii dezactivat.

1.8.5 Getspace își rezervă dreptul de a vă migra contul de la un centru de date la altul pentru a respecta politicile aplicabile ale centrelor de date, legislația locală sau din motive tehnice sau de altă natură fără notificare prealabilă.

1.9 Compatibilitatea cu serviciile

 

1.9.1 Sunteți de acord să colaborați pe deplin cu Getspace în legătură cu furnizarea de către Getspace a Serviciilor. Este exclusiv responsabilitatea dumneavoastră să furnizați orice echipament sau software care poate fi necesar pentru utilizarea dumneavoastră a Serviciilor. În măsura în care îndeplinirea oricăreia dintre obligațiile noastre în temeiul prezentului Acord poate depinde de îndeplinirea obligațiilor dumneavoastră, Getspace nu este responsabilă pentru eventualele întârzieri din cauza neîndeplinirii obligațiilor dumneavoastră în timp util.

1.9.2 Sunteți singurul responsabil pentru asigurarea faptului că toate conținutul utilizatorului și site-urile web ale utilizatorilor sunt compatibile cu hardware-ul și software-ul utilizat de Getspace pentru a furniza Serviciile, care pot fi modificate de Getspace din când în când, la propria noastră discreție.

1.9.3 Sunteți singurul responsabil pentru backup-ul întregului conținut al utilizatorului, inclusiv, dar fără a se limita la, orice site-uri web ale utilizatorului. Getspace nu garantează că facem copii de rezervă pentru orice conținut al utilizatorului și sunteți de acord să acceptați riscul pierderii oricărui conținut al utilizatorului.

1.10 Informații de facturare și plată

 

1.10.1 Plata în avans

 

Este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că informațiile dumneavoastră de plată sunt actualizate și că toate facturile sunt plătite la timp. Sunteți de acord să plătiți pentru Servicii înainte de perioada de timp în care sunt furnizate astfel de Servicii. Sub rezerva legilor, regulilor și reglementărilor aplicabile, plățile primite vor fi aplicate mai întâi celei mai vechi facturi restante din contul dumneavoastră de facturare.

 

1.10.2 Reînnoirea automată

 

Cu excepția cazului în care se prevede altfel, sunteți de acord că până și dacă nu anunțați Getspace despre dorința dumneavoastră de a anula Serviciile, veți fi facturat în mod automat recurent pentru a preveni orice întrerupere a Serviciilor dumneavoastră, folosind cardul dumneavoastră de credit sau alte informații de facturare înregistrate la noi.

1.10.3 Taxe

 

Taxele listate pentru Servicii nu includ nicio taxă aplicabilă de vânzări, utilizare, venituri, accize sau alte impozite de către nicio autoritate fiscală. Orice taxe aplicabile vor fi adăugate la factura Getspace ca o taxă separată care trebuie plătită de dumneavoastră. Toate taxele sunt nerambursabile atunci când sunt plătite, cu excepția cazului în care se prevede altfel.

1.10.4 Plați întârziate

 

Toate facturile trebuie achitate în termen de cinci (5) zile de la data scadenței facturii. Orice factură restantă pentru mai mult de cinci (5) zile poate duce la suspendarea sau încetarea Serviciilor. Accesul la cont nu va fi restabilit până la primirea plății. Dacă nu plătiți taxele specificate în prezentul document, Getspace poate suspenda sau rezilia contul dumneavoastră și poate urmări costurile de colectare suportate de Getspace, inclusiv fără limitare, orice arbitraj și taxe legale și onorarii rezonabile ale avocaților. Getspace nu va activa comenzi noi și nu va activa pachete noi pentru clienții care au un sold restant în cont.

Dacă nu se primește o plată pentru reînnoirea serviciului dumneavoastră, contul dumneavoastră va fi suspendat după 5 zile, iar contul va fi șters la 45 de zile de la data scadenței. Recuperarea unui cont șters vă poate costa 19 Euro, dar uneori poate fi indisponibilă (dacă nu mai există o copie de rezervă). Drept urmare, nu suntem responsabili, iar clientul trebuie să plătească serviciile la timp.

1.10.5 Plăți de domeniu

Este responsabilitatea dvs. să anunțați echipa de asistență Getspace prin telefon, e-mail sau bilet de asistență după achiziționarea unui domeniu. Notificările de reînnoire a domeniului sunt furnizate ca un memento de curtoazie, iar Getspace nu este responsabil pentru nereușirea reînnoirii unui domeniu sau eșecul de a notifica un client despre reînnoirea unui domeniu. Reînnoirile domeniului sunt facturate și reînnoite cu treizeci (30) de zile înainte de data reînnoirii.

1.10.6 Frauda

 

Este o încălcare a prezentului acord ca dumneavoastră să utilizați greșit sau să utilizați în mod fraudulos carduri de credit, carduri de orice fel, transferuri electronice de fonduri, cecuri electronice sau orice altă metodă de plată. Getspace poate raporta orice astfel de utilizare abuzivă sau utilizare frauduloasă, astfel cum se determină la discreția exclusivă a Getspace, autorităților guvernamentale și de aplicare a legii, serviciilor de raportare a creditelor, instituțiilor financiare și / sau companiilor de carduri de credit.

1.10.7 Litigii sau dispute despre facturi

 

Aveți la dispoziție paisprezece (14) de zile pentru a contesta orice taxă sau plată procesată. Dacă aveți întrebări referitoare la plăți, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru ajutor.

1.10.8 Disclaimer privind standardul de securitate al industriei cardurilor de plată

 

Getspace respectă Standardul de securitate pentru industria cardurilor de plată („Standard PCI”) în legătură cu colectarea și prelucrarea datelor și informațiilor de facturare ale clienților noștri. Cu toate acestea, sunteți singurul responsabil pentru securitatea datelor și a informațiilor de facturare de pe site-ul utilizatorului. Getspace nu monitorizează site-urile utilizatorilor pentru conformitatea PCI și nu putem verifica dacă un site web al utilizatorului respectă standardul PCI.

1.11 Garanție de restituire a banilor

 

1.11.1 Servicii partajate, WordPress, VPS și Reseller

Getspace oferă o garanție de returnare a banilor de paisprezece (14) zile numai pentru serviciile de găzduire partajate, WordPress, VPS și pentru distribuitorii Getspace.

Sub rezerva termenilor descriși mai jos, dacă nu sunteți complet mulțumit de aceste servicii de găzduire și vă închideți contul în termen de paisprezece (14) zile de la înscrierea la Servicii, vi se va rambursa integral suma plătită pentru găzduire.

Această garanție de restituire a banilor se aplică numai taxelor plătite pentru serviciile de găzduire și nu se aplică domeniilor, taxelor administrative, taxelor de instalare pentru software personalizat sau alte taxe de instalare sau niciun fel de taxe pentru alte servicii suplimentare. Această garanție de rambursare nu se aplică pentru găzduirea WordPress dacă dumneavoastră sau orice terță persoană care acționează în numele dumneavoastră ați început să utilizați resursele serverului, de exemplu, fișiere încărcate, WordPress instalat, cutii poștale create etc.

1.12 Anulări și rambursări

 

1.12.1 Metoda de plată

 

Nu se vor oferi rambursări dacă utilizați oricare dintre următoarele metode de plată: plăți și cecuri Western Union. Dacă utilizați oricare dintre aceste metode de plată, orice credit aplicabil va fi înregistrat în contul dumneavoastră de găzduire în loc de rambursare.

1.12.2 Garanția de restituire a banilor

 

În cazul în care un cont cu o garanție de returnare a banilor de paisprezece (14) zile este achiziționat și apoi anulat în primele paisprezece zile de la începutul mandatului, veți primi, la cererea scrisă către echipa de asistență Getspace, în termen de patruzeci(40) de zile de la o astfel de reziliere sau anulare, o rambursare completă a tuturor taxelor de găzduire partajate, WordPress, VPS și revânzător plătite anterior de dumneavoastră către Getspace pentru termenul inițial; cu condiția ca o astfel de rambursare să vă fie datorată numai în conformitate cu respectarea și sub rezerva în toate privințele a termenilor și condițiilor. Solicitările pentru aceste rambursări trebuie făcute în scris către echipa de asistență Getspace. Rambursările vor fi emise numai pentru serviciile de găzduire partajate de bază, VPS și revânzător și nu vor include domenii, taxe administrative, taxe de instalare pentru software personalizat sau alte taxe de configurare și nici nu vor include taxe pentru alte servicii suplimentare. Rambursările în garanție de rambursare nu se vor acumula și nu vor fi plătite în niciun caz, dacă nu furnizați cererea de rambursare aplicabilă în perioada de preaviz. În cazul rambursărilor de servicii, dacă migrarea a fost efectuată gratuit, prețul va fi dedus din suma rambursată, este egal cu 40 EUR+Taxe pe oră pentru migrare, dar nu mai mare decât prețul serviciului.

1.12.3 Eligibilitatea rambursării

 

Numai conturile care cer pentru prima dată o restituire sunt eligibile pentru rambursare. De exemplu, dacă ați avut deja un cont la noi, ați anulat un serviciu și v-ați înscris din nou sau dacă ați deschis un al doilea cont la noi, nu veți fi eligibil pentru o rambursare. Încălcările prezentului acord vor renunța la drepturile dumneavoastră conform politicii de rambursare.

1.12.4 Produse și servicii nerambursabile

 

Nu există rambursări pe servere dedicate, taxe administrative și taxe de instalare pentru software personalizat. Orice plată pentru nume de domeniu nu este rambursabilă. Dacă ați primit o reducere pentru orice plan Getspace din cauza duratei serviciului și anulați serviciul pe parcursul termenului, taxele noastre standard vor fi aplicate pentru serviciul dumneavoastră în loc de taxa redusă.

1.12.5 Procesul de anulare

 

Garanție de rambursare în 14 zile – Fără taxă de instalare dacă lucrările proiectului site-ului au început deja (formular trimis sau WordPress instalat). Taxele de transfer (în cazul în care a fost furnizat un astfel de serviciu) pot fi, de asemenea, deduse din rambursare, adică 10-20 EUR (în cazul SPG pot fi mai multe). După 14 zile, orice plată anticipată nu va mai fi rambursabilă. Domeniile nu fac obiectul unei rambursări.

Puteți rezilia sau anula Serviciile prin notificarea scrisă a Getspace prin e-mail. Într-un astfel de caz: (i) veți fi obligat să plătiți toate taxele și taxele acumulate înainte de efectivitatea unei astfel de anulări și (ii) Getspace poate, la discreția noastră, să ramburseze toate taxele preplătite pentru serviciile de găzduire de bază luni rămase după eficacitatea unei astfel de anulări (adică nu se vor rambursa taxe lunare parțiale) minus taxele de instalare, taxele aplicabile și orice reducere aplicată pentru plata în avans, cu condiția să nu încălcați prezentul acord. Odată ce primim solicitarea dumneavoastră de anulare și vă confirmăm toate informațiile necesare prin e-mail, vă vom informa în scris (de obicei prin e-mail) că contul dumneavoastră a fost anulat. Dacă nu primiți răspuns de la noi sau nu primiți e-mailul de confirmare automată în câteva minute de la trimiterea formularului de anulare, vă rugăm să ne contactați imediat prin telefon la: +40 752 910 538 . Solicităm ca toate anularile să fie efectuate prin intermediul e-mail pentru a (a) confirma identitatea dumneavoastră, (b) confirmați în scris că sunteți pregătit pentru eliminarea tuturor fișierelor și e-mailurilor dumneavoastră și (c) documentați solicitarea. Acest proces are ca scop reducerea probabilității de greșeli, solicitări frauduloase / rău intenționate și asigurarea faptului că sunteți conștient de faptul că fișierele, e-mailurile și contul dumneavoastră pot fi eliminate imediat și definitiv după procesarea unei cereri de anulare. Anularile pentru conturile partajate și pentru distribuitor vor intra în vigoare la data reînnoirii contului sau imediat printr-o notificare separată a clientului. Anularile pentru conturile dedicate și VPS vor intra în vigoare imediat.

1.12.6 Domenii

 

1.12.6.1 Reînnoiri domeniu

 

Reînnoirile domeniului sunt facturate și reînnoite cu treizeci (30) de zile înainte de data expirării. Este responsabilitatea dumneavoastră să notificați echipa de asistență Getspace prin e-mail pentru a anula orice înregistrare a domeniului cu cel puțin treizeci (30) de zile înainte de data reînnoirii. Nu se vor acorda rambursări după reînnoirea unui domeniu. Toate înregistrările și reînnoirile domeniului sunt definitive și nerambursabile. În funcție de extensia de domeniu, în caz de reînnoire târzie a domeniului, pot apărea taxe suplimentare pentru restaurarea numelui de domeniu și acestea sunt legate de registratorul de domenii responsabil cu această zonă.

1.12.6.2 Taxe pentru nume de domeniu

 

Dacă planul dumneavoastră include un nume de domeniu gratuit și anulați în termen de 1 an, taxa noastră standard de 15,00 EUR pentru numele de domeniu (și orice taxe aplicabile) și prețul numelui de domeniu vor fi deduse din rambursare.

1.12.6.3 Monede străine

 

Fluctuațiile cursului de schimb pentru plățile internaționale sunt constante și inevitabile. Toate rambursările sunt procesate în lei și vor reflecta cursul de schimb în vigoare la data rambursării, dacă este cazul. Toate rambursările sunt supuse acestei fluctuații, iar Getspace nu este responsabil pentru nicio modificare a cursului de schimb între momentul plății și momentul rambursării.

1.12.6.4 Rezilierea

 

Getspace vă poate termina accesul la Servicii, integral sau parțial, fără notificare în cazul în care: (i) nu plătiți taxe datorate; (ii) încălcați acest Acord; (iii) comportamentul dumneavoastră poate dăuna Getspace sau altora sau poate provoca răspunderea Getspace sau a altora, așa cum este stabilit de către Getspace, la propria noastră discreție; sau (iv) după cum se specifică altfel în prezentul acord. Într-un astfel de caz, Getspace nu vă va rambursa niciun fel de taxe plătite înainte de rezilierea respectivă și veți fi obligat să plătiți toate taxele și taxele acumulate înainte de efectivitatea rezilierii. În plus, Getspace vă poate percepe toate taxele datorate pentru Servicii pentru partea rămasă a termenului curent.

LA ÎNCHEIEREA SERVICIILOR PENTRU ORICE MOTIV, CONȚINUTUL UTILIZATORULUI, SITEURILE WEB AL UTILIZATORULUI ȘI ALTE DATE VOR FI SISTATE.

 

1.13 Utilizarea procesorului, lățimii de bandă și a spațiului de stocare

 

1.13.1 Utilizarea permisă a procesorului și a spațiului de stocare

 

Toată utilizarea spațiului de găzduire furnizat de Getspace este supusă termenilor prezentului Acord și Politicii de utilizare acceptabilă.

1.13.1.1 Spațiul de găzduire partajat poate fi utilizat numai pentru fișiere web, e-mail activ și conținut de pe site-urile utilizatorilor. Spațiul de găzduire partajat nu poate fi utilizat pentru stocare masivă (fie pentru mass-media, e-mailuri sau alte date), inclusiv, ca stocare în afara site-ului a fișierelor electronice, e-mail sau gazde FTP. Getspace își rezervă în mod expres dreptul de a revizui fiecare cont comun pentru utilizarea excesivă a procesorului, a spațiului pe disc și a altor resurse care ar putea fi cauzate de o încălcare a prezentului acord sau a politicii de utilizare acceptabilă. Getspace poate, la discreția noastră exclusivă, să înceteze accesul la Servicii, să aplice taxe suplimentare sau să elimine sau să șteargă Conținutul utilizatorului pentru acele conturi despre care se constată că încalcă termenii și condițiile Getspace.

1.13.1.2 Utilizarea dedicată și VPS este limitată de resursele alocate planului specific pe care l-ați achiziționat.

 

1.13.2 Utilizarea lățimii de bandă

 

Serverele partajate, distribuitorii, serverele dedicate sau VPS nu sunt limitate în ceea ce privește lățimea lor de bandă.

1.14 Garanție de funcționare (SLA)

 

Dacă serverul dumneavoastră partajat sau de revânzător are o perioadă de nefuncționare fizică care nu depășește garanția de timp de funcționare de 99,9%, este posibil să primiți o (1) lună de credit în contul dumneavoastră. Această garanție de disponibilitate nu se aplică întreținerii planificate. Aprobarea oricărui credit este la discreția exclusivă a Getspace și poate depinde de justificarea furnizată. Rapoartele serviciilor de monitorizare terță parte nu pot fi utilizate pentru justificare din cauza unei varietăți de factori, inclusiv capacitatea rețelei monitorului / disponibilitatea de tranzit. Timpul de funcționare al serverului este definit ca timpul de funcționare raportat de sistemul de operare și serverul web Apache, care poate diferi de timpul de funcționare raportat de alte servicii individuale. Pentru a solicita un credit, vă rugăm să ne contactați prin e-mail cu justificare [în termen de treizeci (30) de zile de la sfârșitul lunii pentru care solicitați un credit]. Garanțiile de funcționare se aplică numai soluțiilor partajate și revânzătorilor. Serverele dedicate sunt acoperite de o garanție de rețea, în care creditul este proporțional pentru perioada de timp în care serverul este oprit, care nu este legat de garanția noastră de disponibilitate.

1.15 Condițiile revânzătorului și responsabilitatea clientului

 

1.15.1 Revânzătorii trebuie să se asigure că fiecare dintre clienții lor respectă prezentul acord.

1.15.2 Revânzătorii sunt responsabili pentru susținerea clienților lor. Getspace nu oferă asistență clienților distribuitorilor Getspace. Dacă clientul unui revânzător contactează Getspace, Getspace își rezervă dreptul de a pune un cont client de revânzător în așteptare până când revânzătorul își poate asuma responsabilitatea pentru clientul revânzătorului. Toate cererile de asistență trebuie făcute de către distribuitor în numele clientului său din motive de securitate.

1.15.3 Revânzătorii sunt, de asemenea, responsabili pentru tot conținutul stocat sau transmis sub contul lor de revânzător și acțiunile clienților lor. Getspace va responsabiliza orice revânzător pentru oricare dintre acțiunile clientului său care încalcă legea sau prezentul Acord.

1.15.4 Getspace nu este responsabil pentru actele sau omisiunile distribuitorilor noștri. Distribuitorul este de acord să despăgubească Getspace de la și împotriva oricăror revendicări făcute de orice Utilizator care rezultă din actele sau omisiunile revânzătorului.

1.15.5 Getspace își rezervă dreptul de a revizui programul nostru de distribuitor în orice moment. Modificările vor intra în vigoare atunci când sunt postate online sau la orice dată ulterioară, după cum poate fi stabilit de Getspace.

1.15.6 Revânzătorii din programul Getspace Reseller își asumă toată responsabilitatea pentru facturare și asistență tehnică pentru fiecare dintre utilizatorii înscriși de revânzător.

1.16 Afilierea și sistemul de afiliere

 

Banii ajung la un cont în termen de 20 de zile, sunt creditați în contul specificat la cerere pentru o sumă de cel puțin 20 EUR, este interzis să vă afiliați (adică să obțineți o rambursare a propriei achiziții înșelând sistemul pentru a face acest lucru în cazuri individuale, afiliații și contul de servicii pot fi blocate în acest caz), afiliații primesc 25% din prima vânzare și 10% pentru reînnoiri, cu excepția cazului în care se convine altfel.

1.17 Domenii

 

1.17.1 Prezentul Contract de înregistrare a domeniului (denumit în continuare „Acordul”) între dumneavoastră („dvs.”, „voi” sau „Registrant”) și Registratorul numelui de domeniu, pe care l-ați înregistrat / rezervat prin intermediul nostru sau transferat către Registrar, stabilește termenii și condițiile serviciului de înregistrare a numelui de domeniu al registratorului și a altor servicii asociate, așa cum sunt descrise aici.

1.17.2 Dacă încheiați acest acord în numele unei companii sau al unei alte persoane juridice, declarați că aveți autoritatea de a lega această entitate de acești termeni și condiții, caz în care termenii „dvs.”, „dumneavoastră” și „Registrantul” se referă la această entitate.

1.17.3 Prezentul acord va intra în vigoare atunci când termenul domeniului dumneavoastră începe cu Registrar și va rămâne în vigoare până când domeniul rămâne activ ca registrator. Registratorul poate alege să accepte sau să respingă înregistrarea, transferul sau reînnoirea domeniului din orice motiv, la propria sa discreție, respingerea incluzând, dar fără a se limita la, respingerea din cauza unei cereri pentru un domeniu interzis.

1.17.4 ÎNTRUCÂT, Registratorul este autorizat să furnizeze servicii de înregistrare și gestionare pe Internet pentru nume de domenii, pentru lista TLD-urilor, inclusiv, dar fără a se limita la .ro, .com, .net, .org, .eu, .co.uk, .pl, .lt, .lv, .sk, .by, .ru. Lista posibilelor TLD-uri poate fi extinsă de Getspace fără a modifica sau actualiza acești termeni și condiții .;

1.17.5 Înregistrarea domeniului se execută în conformitate cu informațiile furnizate de dumneavoastră, iar Getspace nu este responsabil pentru tastarea sau alte greșeli tehnice ale datelor făcute de dumneavoastră sau a altor intermediari.

1.17.6 Numele de domeniu este înregistrate în numele dvs. Sunteți considerat proprietarul numelui de domeniu, iar Getspace este considerat manager tehnic al numelui de domeniu.

1.17.7 Toate numele de domenii înregistrate la Getspace pot fi utilizate cu serverele de nume implicite ns1.Getspace.us, ns2.Getspace.us. Sunteți liber să configurați orice alte servere de nume sau să le modificați oricând, dar Getspace nu garantează calitatea gestionării domeniului sub nameserverele altor furnizori.

1.17.8 Numele de domeniu sunt înregistrate sau reînnoite pe durata comandată și plătite de client. Înregistrarea domeniului se execută imediat după plată. Dacă plătiți pentru înregistrarea domeniului prin transfer bancar manual, domeniul este înregistrat sau reînnoit în 3 zile lucrătoare de la primirea plății. Getspace poate utiliza software de la terți pentru a înregistra numele domeniului. Termenii și condițiile pot varia în funcție de zona domeniului.

1.17.9 Confirmați că informațiile furnizate necesare pentru înregistrarea domeniului sunt corecte, identificând proprietarul real al domeniului. Confirmați și sunteți de acord că datele personale prezentate vor fi utilizate pentru înregistrarea domeniului.

1.17.10 Sunteți de acord că informațiile dumneavoastră personale vor fi furnizate în baza de date publică WHOIS utilizată pentru a identifica proprietarii domeniului. Confirmați și sunteți de acord că sunteți informat că fiecare domeniu are reguli de înregistrare diferite și că registratorii diferiți aplică reguli diferite pentru afișarea datelor cu caracter personal.

1.17.11 Getspace nu returnează nicio înregistrare de domeniu în niciun caz, ținând cont de faptul că niciun registrator central nu rambursează înregistrarea domeniului.

 

1.17.12 Cu 30 de zile înainte de sfârșitul înregistrării domeniului, Getspace vă trimite un e-mail pentru reînnoirea înregistrării domeniului. În cazul în care clientul nu plătește factura înainte de data scadenței reînnoirii domeniului, Getspace nu garantează capacitatea clientului de a reînnoi înregistrarea domeniului.

1.17.13 Getspace permite clientului să-și gestioneze pe deplin numele de domeniu, să-și seteze ID-ul și să schimbe serverele de nume de domeniu, să seteze și să schimbe adresa IP a domeniului, să seteze și să schimbe redirecționările domeniului, să transfere domeniul către alt registrator de domenii.

1.18 Shared (conturi ce folosesc resursele comune a unui server, conturi non-revânzător)

 

Conturile partajate nu pot fi utilizate pentru a revinde găzduirea web către alții. Dacă doriți să revindeți găzduirea, trebuie să utilizați un cont de revânzător.

1.19 Servere dedicate

 

Getspace își rezervă dreptul de a reseta parola pe un server dedicat dacă parola din arhivă/evidențe nu este actuală, astfel încât să putem efectua audituri de securitate, conform cerințelor centrului nostru de date. Este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că există o adresă de e-mail validă și o parolă root curentă în evidență pentru serverul dumneavoastră dedicat, pentru a preveni timpul de oprire din resetarea forțată a parolei. Getspace își rezervă dreptul de a verifica serverele după cum este necesar și de a efectua acțiuni administrative la cererea centrului nostru de date. Serverele dedicate NU sunt copiate de noi. Este responsabilitatea dumneavoastră să mențineți copiile de rezervă. Serverele dedicate care au facturi restante pentru mai mult de zece (10) zile pot fi supuse ștergerii, ceea ce va duce la pierderea tuturor datelor de pe server. Getspace nu va fi răspunzător pentru nicio pierdere de date rezultată din astfel de ștergeri.

1,20 VPS

Utilizarea serviciilor de la STARFLIX SRL/UAB Starflix Vilnius [denumită în continuare „Getspace”] constituie acordul acestor termeni. Puteți vedea 

Termenii noștri generali de servicii aici.

 

1.20.1 Anulări și rambursări

Orice abuz al personalului nostru în orice mediu sau format va duce la suspendarea sau încetarea serviciilor dumneavoastră. Clienții pot anula servicii în orice moment prin intermediul unui formular de anulare. Getspace vă oferă o garanție necondiționată de returnare a banilor de 14 zile pe serverele private virtuale pentru orice client care a plătit prima factură cu un card de credit, transfer bancar sau Paypal.

Numai conturile care solicită returnarea pentru prima dată sunt eligibile pentru rambursare. De exemplu, dacă ați avut deja un cont la noi, l-ați anulat și v-ați înscris din nou, nu veți fi eligibil pentru o rambursare sau dacă ați deschis un al doilea cont la noi.

Următoarele metode de plată sau situații nu sunt rambursabile, iar rambursările vor fi înregistrate ca credit în contul de găzduire:

Plăți Western Union;
Cecuri;
Limite de utilizare a resurselor;

Conturile VPS nu pot:

  • depăși mai mult de 15 minute solicitarea procesorului peste 100%;
  • rulați IRCd-uri publice sau boți rău intenționați.
    rulați orice tip de client sau tracker BitTorrent care leagă sau descarcă conținut ilegal.
  • utilizați un proxy deschis / public sau utilizați un proxy pentru a accesa conținut ilegal / rău intenționat.
    utilizați aplicații intensive I / O care afectează în mod negativ operațiunile normale ale serverului.

1.20.2 Inoduri(fișiere sau directoare prezente în sistem)

Conturile VPS pot fi aplicate cu o limită de inod-uri de 500.000 pentru a proteja mai bine sistemul împotriva abuzurilor ce pot afecta ceilalți clienți. Limita poate fi mărită dacă există un motiv legitim pentru a o crește. Pentru a face o solicitare, vă rugăm să trimiteți un e-mail echipei noastre de asistență.

 

Politica de corespondență

Conturile VPS vor fi guvernate de Termenii și condițiile noastre generale.

 

1.20.3 Backup și pierdere de date

Utilizarea acestui serviciu este pe riscul dumneavoastră exclusiv. Serviciul nostru de rezervă vă este oferit ca o curtoazie. Getspace nu este responsabil pentru fișierele și / sau datele care se află în contul dumneavoastră Sunteți de acord să vă asumați întreaga responsabilitate pentru fișierele și datele transferate și să mențineți toate copiile de rezervă adecvate ale fișierelor și datelor stocate pe serverele Getspace. Copiile de rezervă nu vor fi furnizate pentru conturile care au fost suspendate sau închise din orice motiv, cu excepția cazului în care Getspace a convenit altfel în scris.

 

1.20.4 Garanție de funcționare

Aprobarea oricărui credit este la latitudinea Getspace, în funcție de justificarea furnizată. Rapoartele serviciilor de monitorizare ale terților nu pot fi utilizate pentru justificare din cauza unei varietăți de factori, inclusiv capacitatea rețelei monitorului / disponibilitatea de tranzit. Timpul de funcționare al serverului este definit ca timpul de funcționare raportat de sistemul de operare și serverul web Apache, care poate diferi de timpul de funcționare raportat de alte servicii individuale. Pentru a solicita un credit, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență prin e-mail. Garanția de timp de până la 99,9% se aplică numai soluțiilor partajate / distribuitoare. Serverele dedicate și VPS sunt acoperite de o garanție de rețea în care 

creditul este proporțional pentru perioada de timp în care serverul este oprit, ceea ce nu este legat de garanția noastră de disponibilitate.

 

1.21 Depozitare în cloud

Pentru spațiul de stocare în cloud Getspace nu este responsabil pentru orice posibilă pierdere de date în cazul unei defecțiuni.

Putem schimba oricând termenii de stocare în cloud (datorită spațiului de stocare liber etc.)

 

1.22 Modificarea prețurilor

Getspace își rezervă dreptul de a modifica prețurile sau orice alte taxe în orice moment. Vă vom oferi o notificare cu cel puțin treizeci (30) de zile înainte de a vă percepe orice modificare a prețului pentru orice planuri anuale sau pe termen mai lung. Este responsabilitatea dumneavoastră să revizuiți periodic informațiile de facturare furnizate de Getspace prin instrumentul de facturare al utilizatorului sau prin alte metode de comunicare, inclusiv notificările trimise sau postate de Getspace.

 

1.23 Cupoane

Reducerile și codurile promoționale sunt rezervate doar pentru conturile și clienții noi și nu pot fi utilizate pentru achiziționarea unei înregistrări de domenii, cu excepția cazului în care se specifică altfel. Dacă v-ați înscris anterior utilizând un anumit domeniu, nu vă puteți înscrie din nou pentru acel domeniu folosind un alt cupon la o dată ulterioară. Orice cont care încalcă aceste politici va fi revizuit de departamentul nostru de vânzări și taxele corespunzătoare vor fi adăugate în cont. Abuzul de cupoane nu va fi tolerat și poate duce la suspendarea sau încetarea contului dumneavoastră. Toate cupoanele și reducerile sunt valabile numai pentru achiziția inițială și nu afectează reînnoirea sau prețul recurent.

 

1.24 Limitarea răspunderii

ÎN NICI UN CAZ DIRECTORII, ANGAJAȚII SAU AGENȚII SĂI NU SE FAC RESPONSABILI FAȚĂ DE DUMNEAVOASTRĂ SAU ORICE A TREIA PERSOANĂ PENTRU ORICE PAGARE INDIRECTĂ, CONSECUȚIALĂ, EXEMPLARĂ, INCIDENTALĂ, SPECIALĂ SAU PUNITIVĂ, INCLUSIV PENTRU ORICE PROFIT PIERDUT SAU DATELE PIERDUTE DE LA SERVICIILE DUMNEAVOASTRĂ SAU ORICE CONȚINUT AL UTILIZATORULUI, SITEURILE WEB AL UTILIZATORULUI SAU ALTE MATERIALE ACCESATE SAU DESCĂRCATE PRIN SERVICII, CHIAR DACĂ GETSPACE ESTE CONȘTIENT SAU A FOST AVIZAT DE POSSIBILITATEA ASUPRA DAUNELOR.

RĂSPUNDEREA GETSPACE CĂTRE DUMNEAVOASTRĂ SAU ORICE ALTĂ ENTITATE, INDIFERENT DE CAUZA SAU URMĂRI NU POATE DEPĂȘI SUMA PLĂTITĂ CĂTRE GETSPACE ÎN ULTIMELE 90 DE ZILE. ACEASTĂ LIMITĂ NU SE MĂREȘTE SUB NICI O FORMĂ.

 

1.25 Despăgubire

Sunteți de acord să despăgubiți, să apărați și să mențineți inofensiv Getspace, afiliații noștri și managementul, directorii, angajații și agenții lor respectivi din și împotriva oricăror cereri, daune, pierderi, răspunderi, procese, acțiuni, cereri, proceduri (indiferent dacă sunt legale sau administrative ), precum și cheltuielile (inclusiv, dar fără a se limita la, onorarii rezonabile ale avocatului) amenințate, afirmate sau depuse de o terță parte împotriva oricăreia dintre părțile menționate anterior care rezultă din sau în legătură cu (i) utilizarea dumneavoastră de către Servicii, (ii) orice încălcare sau încălcare de către dumneavoastră a prezentului Acord; sau (iii) orice acte sau omisiuni de către dumneavoastră. Termenii acestei secțiuni vor continua oricărei încetări a prezentului acord.

 

1.26 Jurisdicție

Prin utilizarea Serviciilor, vă supuneți prin jurisdicția exclusivă a României și a instanțelor sale în legătură cu orice litigiu referitor la, referitor la sau care decurge din acest Acord.

 

1.27 Contractor independent

Getspace și utilizatorul sunt contractori independenți și nimic din conținutul acestui Acord nu plasează Getspace și utilizatorul în relația principalului și agentului, partenerilor sau asocierilor. Niciuna dintre părți nu are, în mod expres sau implicit, sau nu se poate reprezenta ca având nicio autoritate de a încheia contracte sau de a încheia acorduri în numele celeilalte părți sau de a obliga cealaltă parte în orice mod.

 

1.28 Legea aplicabilă

Orice controversă sau reclamație care decurge din sau se referă la prezentul acord, formarea prezentului acord sau încălcarea prezentului acord, inclusiv orice reclamație bazată pe un presupus delict, va fi guvernată de legile de fond ale României.

 

1.29 Renunțare

Getspace nu va fi responsabil pentru daunele pe care le poate suferi afacerea dvs. Getspace nu oferă garanții de niciun fel, exprimate sau implicite pentru Servicii. Getspace renunță la orice garanție de comercializare sau adecvare pentru un anumit scop, inclusiv pierderea datelor rezultate din întârzieri, eșecuri de livrare, livrări greșite și orice întrerupere a serviciilor cauzate de Getspace sau de angajații noștri.

 

1.30 Backup-uri și pierderi de date

Utilizarea de către dvs. a Serviciilor este pe riscul dvs. exclusiv. Serviciul de backup Getspace rulează o dată pe zi și este incremental. Backup-ul este o chestiune a planului achiziționat și poate fi păstrat până la 30 de zile, planurile de revânzător sunt păstrate timp de 7 zile, VPS – 5 zile. Getspace nu este responsabil pentru fișierele și / sau datele care se află în contul dvs. Sunteți de acord să vă asumați întreaga responsabilitate pentru toate fișierele și datele transferate și să mențineți toate copiile de rezervă adecvate ale fișierelor și datelor stocate pe serverele Getspace.

 

1.31 Garanție limitată

SERVICIILE FURNIZATE ÎN CADRUL ACESTUI ACORD SUNT FURNIZATE „CA ATARE” ȘI „CA BAZĂ DISPONIBILĂ”. Cu excepția situațiilor menționate în această secțiune, GETSPACE ȘI AFILIAȚII NOȘTI, ANGAJAȚII, AGENȚII, FURNIZORII ȘI LICIENȚIATORII SUNT EXONERAȚI CU TOȚII DE ORICE FEL, INCLUZÂND, DAR FĂRĂ A SE LIMITA LA GARANTII DE COMERCIALIZARE SAU POTRIVIRE PENTRU UN ANUMIT SCOP SAU ÎNCĂLCARE, PENTRU SERVICII FURNIZATE AICI. GETSPACE ȘI AFILIAȚII, ANGAJAȚII, AGENTII, FURNIZORII ȘI LICENȚIAȚII NOI NU FĂRĂ REPREZENTĂRI SAU GARANȚII (I) CĂ SERVICIILE vor fi neîntrerupte, GRATUITE DE EROARE SAU COMPLET SIGURĂ; (II) PRIVIND REZULTATELE CARE POATE FI OBȚINUTE DIN UTILIZAREA SERVICIILOR; SAU (III) CU PRIVIRE LA EXACTITATEA, FIABILITATEA SAU CONȚINUTUL ORICEI INFORMAȚII OFERITE PRIN SERVICII. GETSPACE ȘI AFILIAȚII, ANGAJAȚII, AGENTII, FURNIZORII ȘI LICENȚIAȚII NOI NU SUNT RESPONSABILI ȘI DECLINĂ EXPRES ORICARE RESPONSABILITATE, PENTRU CONȚINUTUL ORICĂROR DATE TRANSFERATE FIE LA SAU DE LA UTILIZATORI SAU PĂSTRATI DE UTILIZATORI PE SAU PRIN SERVICII. TERMENII PREZENTEI SECȚIUNI VA SUPRAVIE LA ORICE ÎNCETARE A ACESTUI ACORD.

1.32 Dezvăluirea datelor către organele de drept

Getspace poate dezvălui informații despre Utilizator agențiilor ce se ocupă cu aplicarea legii fără consimțământ sau notificări ulterioare Utilizatorului, la cererea legală a acestor agenții. Cooperăm pe deplin cu agențiile de aplicare a legii.

1.33 Întregul acord

Prezentul acord, inclusiv documentele încorporate aici prin referință, înlocuiește toate discuțiile, negocierile și acordurile anterioare dintre părți cu privire la obiectul prezentului contract, iar acest acord constituie acordul unic și întreg între părți cu privire la aspectele acoperite prin prezenta.

1.34 Titluri

Titlurile din prezentul document sunt doar pentru comoditate și nu fac parte din prezentul acord.

1.35 Modificări ale Acordului sau ale Serviciilor

1.35.1 Getspace poate modifica, adăuga sau șterge porțiuni din prezentul acord în orice moment. Dacă am făcut modificări semnificative la acest acord, vom indica în partea de jos a acestui acord data ultimei revizuiri. Orice revizuire a prezentului acord va intra în vigoare atunci când este publicată, cu excepția cazului în care se prevede altfel. Sunteți de acord cu orice modificare a prezentului Acord continuând să utilizați Serviciile după data efectivă a oricărei astfel de modificări.

1.35.2 Getspace își rezervă dreptul de a modifica, schimba sau întrerupe orice aspect al Serviciilor în orice moment.

 

1.36 Hotărâri legale

În cazul în care o dispoziție sau o parte a oricărei prevederi a prezentului acord este considerată ilegală, invalidă sau inexecutabilă de către o instanță de jurisdicție competentă, dispozițiile sau porțiunile rămase (cu excepția cazului în care se specifică altfel) din acestea vor rămâne în vigoare și de efect.

 

1.37 Renunțare

Niciun eșec sau întârziere de către dvs. sau Getspace în exercitarea vreunui drept sau remediu prezentat nu va funcționa ca o renunțare la servicii și nici un exercițiu unic sau parțial al vreunui drept sau remediu nu va împiedica orice alt exercițiu sau exercitarea ulterioară a vreunui drept sau remediu. Nicio renunțare expresă sau consimțământ la orice încălcare sau neîndeplinire a obligațiilor în orice termen sau condiție a prezentului Acord de către orice parte a prezentului acord nu va constitui o renunțare sau o aprobare a oricărei încălcări sau neîndepliniri ulterioare în același sau în orice alt termen sau condiția prezentului document.

1.38 Cesiune; Succesori

Nu aveți dreptul să cedați sau să transferați acest Acord sau vreunul dintre drepturile sau obligațiile dumneavoastră prezentate, fără acordul prealabil scris al Getspace. Orice încercare de cesiune care încalcă prezentul acord va fi nulă și nerecunoscută, fără niciun fel de forță sau efect. Getspace  poate atribui drepturile și obligațiile în temeiul prezentului acord și poate angaja subcontractanți sau agenți în îndeplinirea îndatoririlor noastre și în exercitarea drepturilor noastre de mai jos, fără consimțământul utilizatorului. Prezentul acord va fi obligatoriu și va fi în beneficiul părților la prezenta și al succesorilor lor respectivi și al cesionarilor permiși.

1.39 Forța Majoră

Niciuna dintre părți nu este răspunzătoare pentru orice neplată sau întârziere în îndeplinirea oricărei obligații care îi revin în temeiul prezentului acord (în afară de neefectuarea plăților la scadență), dacă o astfel de neplată sau întârziere este cauzată, direct sau indirect, de forțe aflate dincolo de controlul rezonabil al acestei părți, inclusiv, fără limitare, incendiu, inundații, conflicte de muncă, accidente, acte de război sau terorism, întreruperi ale transportului sau comunicațiilor, lipsuri de aprovizionare sau eșecul oricărei terțe părți de a îndeplini orice angajament în legătură cu producția sau livrarea oricărui echipament sau material necesare pentru ca o astfel de parte să își îndeplinească obligațiile prezentate.

Document modificat la data de 15/09/2021.

Această politică de utilizare acceptabilă („AUP”) reglementează utilizarea dvs. de către Servicii și este încorporată prin referință în Termenii și condițiile Getspace. Cu excepția cazului în care se prevede altfel, termenii definiți din acest AUP au semnificațiile prevăzute în Termenii și condițiile. Getspace poate modifica acest AUP în orice moment fără notificare prealabilă.

 

Serviciile furnizate de Getspace pot fi utilizate numai în scopuri legale. Sunteți de acord să respectați toate legile, regulile și reglementările aplicabile în legătură cu utilizarea de către dvs. a Serviciilor. Getspace își rezervă dreptul de a refuza serviciile către oricine. Orice material care, în opinia noastră, încalcă în orice mod acest AUP poate fi eliminat de pe serverele noastre (sau dezactivat în alt mod), cu sau fără notificare. Nerespectarea unui e-mail din partea echipei noastre de asistență în perioada specificată în e-mailul nostru către dvs. poate duce la suspendarea sau încetarea Serviciilor.

 

2.1 Utilizări interzise

 

2.1.1 Încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală

 

Utilizarea Serviciilor pentru încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală a unei alte părți este interzisă. Aceasta include, dar nu se limitează la, copierea sau distribuirea neautorizată de filme, muzică, cărți, fotografii, software / warez sau orice altă operă protejată prin drepturi de autor. Vânzarea sau oferirea de vânzare a oricărei mărfuri contrafăcute va duce la închiderea imediată a contului dvs. Orice cont care încalcă drepturile de proprietate intelectuală a altora va fi eliminat rapid sau accesul la material va fi dezactivat. Orice cont care se constată că încalcă în mod repetat această interdicție va fi suspendat sau reziliat.

 

Dacă credeți că vi se încalcă drepturile de proprietate intelectuală, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa nfo@Getspace.lt.

 

2.1.2 Utilizarea unui cont partajat ca dispozitiv de rezervă / stocare

 

Nu puteți utiliza un cont de găzduire partajat ca dispozitiv de backup / stocare, cu excepția unei backup cPanel a aceluiași cont. Vă rugăm să nu faceți copii de rezervă ale copiilor de rezervă.

 

2.2 Material inacceptabil

 

2.2.1 Materialul inacceptabil de pe serverele noastre include fără limitare:

 

2.2.1.1 Topuri:

 

Scripturi / roboți IRC;
IRCD (servere irc);
Scripturi proxy / anonimizatoare;
Scripturi de găzduire a imaginilor (similar cu Photobucket sau Tinypic);
Site-uri AutoSurf / PTC / PTS / PPC;
Scanere IP;
Programe / Scripturi / Aplicații Bruteforce;
Mail Bombers / Scripturi Spam;
Servicii Banner-Ad (rotație publicitară banner comercial);
Scripturi File Dump / Mirror (similar cu rapidshare);
Streaming audio comercial (mai mult de unul sau două fluxuri);
Escrow / Debenturi bancare;
Programe cu randament ridicat (HYIP) sau site-uri conexe;
Site-uri de investiții (FOREX, E-Gold Exchange, Second Life / Linden Exchange, Ponzi, MLM / Pyramid Scheme);
Vânzarea sau distribuirea oricărei substanțe controlate fără dovada prealabilă a permisului (autorizațiilor) adecvat (e)
Programe Prime Banks;
Site-uri de loterie / jocuri de noroc;
MUD-uri / RPG-uri / PBBG-uri;
Site-uri / arhive / programe axate pe hackeri;
Site-uri care promovează activități ilegale;
Forumuri și / sau site-uri web care distribuie sau conectează la conținut warez / piratat / ilegal;
Debenturi bancare / programe de tranzacționare a obligațiunilor bancare;
Site-uri frauduloase (inclusiv, dar fără a se limita la site-urile listate la aa419.org & escrow-fraud.com);
Mailer Pro;
Scripturi de e-mail pentru butoane;
Transmisie sau streaming de evenimente sportive live (UFC, NASCAR, FIFA, NFL, MLB, NBA, WWE, WWF etc.);
Spuneți unui prieten Scripturi;
Gateway-uri SMS anonime sau în bloc;
Mineri Bitcoin;
Site-uri de împrumut PayDay (inclusiv orice site legat de împrumuturi PayDay, programe afiliate de împrumut PayDay etc.);

2.2.1.2 Interzis pornografia infantilă

 

Conținutul care este potențial dăunător minorilor, așa cum se determină la discreția exclusivă a Getspace, este strict interzis, inclusiv, dar fără a se limita la, pornografie infantilă sau conținut perceput a fi pornografie infantilă. Orice site web care găzduiește pornografie infantilă sau care face legătura cu pornografie infantilă va fi suspendat imediat fără notificare prealabilă.

 

2.2.1.3 Alte conținuturi interzise

 

Ne rezervăm dreptul de a refuza serviciul către oricine. Orice material care, după părerea noastră, este obscen, amenințător, ilegal sau încalcă în orice mod Termenii și condițiile sau acest AUP poate fi eliminat de pe serverele noastre (sau dezactivat în alt mod), cu sau fără notificare.

 

2.3 Utilizarea inacceptabilă a resurselor

 

2.3.1 Nu puteți să faceți parte din găzduirea partajată:

 

Folosiți douăzeci și cinci la sută (15%) sau mai mult din resursele sistemului nostru mai mult de nouăzeci (90) de secunde la un moment dat. Activitățile care ar putea provoca această utilizare excesivă includ, dar nu se limitează la: scripturi CGI, FTP, PHP, HTTP etc.

 

2.3.2 INODE

 

Nelimitat la o limită rezonabilă și limitat la 100000 limită inod moale și 110.000 inod dur (pentru planurile de magazin electronic 200000 și 220000). Hard diferă de soft deoarece informațiile suplimentare pot fi înregistrate peste limita soft timp de câteva săptămâni, nu este posibilă nicio înregistrare suplimentară peste limita hard. Fiecare fișier (adică o pagină web, un fișier imagine, un e-mail etc.) din contul dvs. folosește un (1) inod. Conturile de utilizator care creează și șterg constant un număr mare de fișiere în mod regulat, au sute de mii de fișiere sau cauza deteriorării sistemului de fișiere poate fi semnalată pentru revizuire și / sau suspendare.

Cauza principală a inodurilor excesive se datorează de obicei Utilizatorilor care își lasă adresa catchall activată, dar nu își verifică niciodată cutia poștală a contului principal. În timp, zeci de mii de mesaje (sau mai multe) se acumulează, împingând în cele din urmă contul peste o cantitate acceptabilă de inode. Pentru a dezactiva căsuța poștală implicită, conectați-vă la cPanel și alegeți „Mail”, apoi „Adresă implicită”, „Setați adresa implicită”, apoi tastați: „: fail: No such user here”.

 

2.4 Politica de spam privind toleranța zero

 

2.4.1 Adoptăm o poziție de toleranță zero împotriva trimiterii de e-mailuri nesolicitate, e-mailuri în bloc și spam. „Listele sigure”, listele cumpărate și vânzarea listelor vor fi tratate ca spam. Putem închide contul oricărui utilizator care trimite spam cu sau fără notificare.

2.4.2 Site-urile publicitate prin spam (Spamvertised) nu pot fi găzduite pe serverele noastre. Această prevedere include, dar nu se limitează la, spamul trimis prin fax, telefon, poștă, e-mail, mesagerie instantanee sau usenet / grupuri de știri. Nicio organizație sau entitate listată în ROKSO nu poate fi găzduită pe serverele noastre. Orice cont de utilizator care are ca rezultat plasarea pe lista neagră a spațiului nostru IP va fi imediat suspendat și / sau închis.

2.4.3 Getspace își rezervă dreptul de a solicita modificări sau de a dezactiva, după caz, orice site web, cont, bază de date sau altă componentă care nu respectă politicile noastre sau de a efectua astfel de modificări în caz de urgență pe care le considerăm necesare, la propria noastră discreție. .

2.4.4 Getspace își rezervă dreptul de a percepe deținătorului contului utilizat pentru a trimite orice e-mail nesolicitat o taxă de curățare sau orice taxe suportate pentru eliminarea listei negre, la propria noastră discreție.

 

2.5 Politica de defăimare

 

Site-urile găzduite pe serverele Getspace din Uniunea Europeană sunt reglementate de legislația Uniunii Europene. În consecință, politica Getspace nu este de a elimina materialele presupuse defăimătoare de pe site-urile găzduite pe serverele noastre, cu excepția cazului în care materialul a fost considerat defăimător de către o instanță, după cum se dovedește printr-o decizie judecătorească. În calitate de gazdă web, Getspace nu este un editor de conținut pentru utilizatori și nu suntem în măsură să investigăm veridicitatea revendicărilor individuale de defăimare. Ne bazăm pe sistemul juridic și instanțele judecătorești pentru a stabili dacă materialul este într-adevăr defăimător. În orice caz în care o hotărâre judecătorească indică faptul că materialul este de natură defăimătoare, calomnioasă sau calomnioasă, vom dezactiva accesul la material. În mod similar, în orice caz în care o instanță a introdus o hotărâre împotriva punerii la dispoziție a conținutului sau materialului specificat, vom respecta și vom elimina sau dezactiva accesul la materialul în cauză.

 

2.6 Încălcări AUP

 

2.6.1 Revânzători

 

Dacă există o încălcare a acestui AUP de către unul dintre contul clientului unui distribuitor, Getspace va suspenda site-ul web în cauză și îl va notifica pe distribuitor, astfel încât distribuitorul să poată închide contul. Getspace poate, dar nu este obligat să monitorizeze contul sau site-ul web pentru orice încălcare ulterioară. Apariția unor încălcări suplimentare poate duce la închiderea imediată a contului dvs. de revânzător.

 

2.6.2 Clienți direcți

 

2.6.2.1 Serviciile dvs. pot fi reziliate cu sau fără notificare în cazul oricărei încălcări a prezentului AUP. Dacă este cazul, încălcările vor fi raportate agenției competente de aplicare a legii.

2.6.2.2 Eșecul de a răspunde la un e-mail din partea echipei noastre de asistență în termen de douăzeci și patru (24) de ore sau, după cum se specifică altfel în e-mail, poate duce la suspendarea sau încetarea Serviciilor dvs. Toate problemele de abuz trebuie tratate prin bilet / e-mail pentru probleme și vor primi un răspuns în termen de patruzeci și opt (48) de ore.

2.6.2.3 Dacă credeți că ați descoperit o încălcare a AUP, vă rugăm să o raportați la: info@gspace.ro

2.6.2.4 Încălcările (utilizarea abuzivă și conturile infectate) pot fi remediate fără notificare prealabilă și fără contribuții nerambursabile. Dacă raportăm activității neautorizate pe cont proprietarului său (spam, existența fișierelor infectate etc.), acesta trebuie să elimine acești termeni în termen de 24 de ore, deoarece contul va fi șters.

2.6.2.5 Nu suntem responsabili pentru hacking-ul site-ului web, pierderea datelor etc. Serviciul nu include curățarea, curățarea și protecția site-urilor web după hacking, dar un astfel de serviciu poate fi achiziționat separat.

3.1. Înregistrarea domeniului

3.1.1. Starflix oferă servicii de înregistrare a domeniului cu următoarele TLD-uri(extensii): .com, .net, .org, .eu, .co.uk, .pl, .lt, .lv, .sk, .by, .ru. Lista posibilelor TLD-uri poate fi extinsă de Starflix fără a modifica sau actualiza acești termeni și condiții.

3.1.2. Înregistrarea domeniului se execută în conformitate cu informațiile furnizate de client, iar Starflix nu este responsabilă pentru greșelile de tastare sau de prezentare a datelor făcute de client. Clientul este responsabil de verificarea corectitudinii numelui de domeniu facturat.

3.1.3. Numele de domeniu sunt înregistrate în numele clientului. Clientul este considerat proprietarul numelui de domeniu, iar Starflix este considerat manager tehnic al numelui de domeniu.

3.1.4. Toate numele de domenii înregistrate la Starflix pot fi utilizate cu serverele de nume implicite ns1.getspace.us, ns2.getspace.us. Clientul este liber să configureze orice alte servere de nume sau să le schimbe oricând, dar Starflix nu garantează calitatea gestionării domeniului sub serverele de nume ale altor furnizori.

3.1.5. Numele de domeniu sunt înregistrate sau reînnoite pe durata comandată și plătită de client. Înregistrarea domeniului se execută imediat după plata clientului. Dacă clientul plătește neutilizând opțiunile de gateway de plată Starflix, dar efectuează transfer bancar manual, domeniul este înregistrat sau reînnoit în 3 zile lucrătoare de la primirea plății. Starflix poate utiliza programe terțe pentru a înregistra numele domeniului.

3.1.6. Clientul, prin prezentarea informațiilor, confirmă că informațiile prezentate sunt corecte, identificând proprietarul real al domeniului. Clientul confirmă și este de acord că datele personale prezentate de acesta vor fi utilizate pentru înregistrarea domeniului.

3.1.7. Clientul este de acord că informațiile sale personale vor fi furnizate în baza de date publică WHOIS utilizată pentru a identifica proprietarii domeniului. Clientului i se spune că fiecare domeniu are reguli de înregistrare diferite și că registratorii diferiți aplică reguli diferite pentru afișarea datelor cu caracter personal.

3.1.8. Starflix nu rambursează nicio înregistrare a domeniului în niciun caz, ținând cont de faptul că niciun registrator central nu rambursează înregistrarea domeniului.

3.1.9. Cu 30 de zile înainte de sfârșitul înregistrării domeniului, Starflix trimite un e-mail către client pentru o prelungire a înregistrării domeniului. Clientul care plătește o factură pentru extensia de domeniu utilizând gateway-ul de plată, înregistrarea domeniului va fi prelungită automat pentru timpul plătit. În cazul în care clientul nu plătește factura înainte de data scadenței reînnoirii domeniului, Starflix nu garantează capacitatea clientului de a reînnoi înregistrarea. Clientul poate executa plata efectuând tranzacții bancare manuale, dar pentru a asigura reînnoirea lină a domeniului, clientul trebuie să execute plata cu 3 zile lucrătoare înainte de data de încheiere a domeniului.

3.1.10. Starflix îi permite clientului să-și gestioneze pe deplin numele de domeniu, setul de identificare și schimbarea serverelor de nume de domeniu, setarea și schimbarea adresei IP a domeniului, setarea și schimbarea redirecționărilor domeniului, transferarea domeniului către alt registrator de domenii.

3.2. Servicii de găzduire

3.2.1. Starflix oferă două planuri de servicii de găzduire: găzduire site-uri web și găzduire magazin online.

3.2.2. Serviciile de găzduire includ un mediu complet de găzduire pentru fișiere, baze de date și cutii poștale. Serviciile de găzduire includ, de asemenea, suport în utilizarea mediului de găzduire prin e-mail, telefon sau alte instrumente implementate de Starflix. Serviciul de găzduire nu include suport în utilizarea software-ului terților, precum și administrarea site-ului web.

3.2.3. Starflix caută să ofere servicii de găzduire de cea mai înaltă calitate posibilă și se asigură că serverul funcționează 99,9% din timp. Clienții vor fi informați cu privire la modificările tehnice planificate, lucrările preventive sau îmbunătățirile, care pot afecta prestarea corespunzătoare a serviciilor înainte de o zi lucrătoare.

3.2.4. În caz de probleme tehnice, Starflix este obligată să elimine întreruperile serviciului în cel mai scurt timp posibil.

3.2.5. Pentru a asigura confortul clienților săi, Starflix nu stabilește limite planurilor sale de găzduire și le oferă clienților posibilitatea de a utiliza cât mai mult spațiu pe disc, lățime de bandă și cutii poștale cât este necesar pentru ambele planuri de găzduire. Pentru a asigura un serviciu profesional, Starflix ar putea stabili o limită pentru un client separat dacă utilizarea resurselor sale dăunează sau amenință utilizarea facilă a serviciilor pentru alți clienți. Resursele nelimitate nu sunt destinate proiectelor web care vizează în mod direct utilizarea spațiului pe disc, cum ar fi depozitele de date, arhivarea fișierelor, stocarea videoclipurilor sau a altor medii etc. Resursele nelimitate sunt destinate a fi utilizate pentru obiectivul său principal – site-uri web sau găzduirea magazinului online.

3.2.6. Toate informațiile încărcate și stocate în găzduirea Starflix, precum și mesajele de e-mail trimise și primite de clienți în căsuța personală de e-mail sunt considerate a fi proprietatea clientului.

3.2.7. Este interzisă publicarea, stocarea sau arhivarea informațiilor care promovează, difuzează sau promovează pornografia, violența sau alte activități ilegale care sunt calomnioase, umilitoare, amenințătoare, hărțuiesc libertatea și demnitatea umană, incitarea la ură națională, rasială, religioasă, socială și de gen, încalcă dreptul persoanei la viață privată, dezvăluie secrete comerciale, încalcă drepturile de proprietate intelectuală precum și alte informații interzise sau restricționate de legile României, legislația Uniunii Europene sau acordurile internaționale. În cazul în care acest tip de conținut este detectat pe site-ul găzduit pe serverul de găzduire web Starflix, orice persoană se poate adresa la info@gspace.ro pentru a elimina un astfel de conținut.

3.2.8. Dacă vreun serviciu de găzduire este inclus în pachetul de servicii, în care unele servicii sunt furnizate cu prețuri speciale (reduceri sau gratuit), rezilierea contractului de găzduire înseamnă anularea prețului special care determină clientul să plătească pentru toate serviciile oferite acestuia la prețuri întregi.

3.2.9. Starflix oferă servicii de cea mai înaltă calitate, dar nu este responsabil pentru continuitatea acestor servicii sau alte întreruperi ale serviciilor care apar din vina altor entități sau din cauza forței majore.

3.2.10. Starflix nu este responsabil pentru conținutul informațiilor furnizate de client pe site-urile găzduite, nu este controlat și nici nu este afectat de Starflix. Responsabilitatea deplină pentru acuratețea informațiilor stocate, respectarea legilor din România, utilizarea e-mailului în acest scop și conținutul informațiilor trimise acestuia, revine clientului.

3.2.11. Este interzisă utilizarea cutiilor poștale, generate pe serverele Starflix în scopul spamului. Cutiile poștale nu pot fi utilizate și pentru arhivarea fișierelor, din acest motiv, Starflix poate solicita clientului să șteargă arhiva fișierelor cutiei poștale. Dacă clientul nu reușește să șteargă arhiva, Starflix o poate executa, dar întotdeauna cu o notificare prealabilă către client. În mod implicit, cutiile poștale nu au limite stabilite, dar în cazul în care cutia poștală a clienților întrerupe utilizarea facilă a serviciilor de găzduire pentru alți clienți, această limită poate fi setată.

3.2.12. În cazul în care Starflix observă o activitate suspectă, de exemplu, o structură de cod dăunătoare care creează cereri de server, creșterea neobișnuită a utilizării procesorului, trimiterea continuă de spam, alte posibile amenințări la utilizarea ușoară a serviciilor de găzduire pentru alți clienți sau încălcarea acestor termeni și condiții pe care Starflix le are dreptul de a suspenda contul clientului fără o notificare prealabilă.

3.2.13. Contul de găzduire web este suspendat dacă serviciile nu sunt prelungite în 7 zile după data de încheiere. Dacă serviciile nu sunt prelungite în 30 de zile de la sfârșitul acestuia, acestea sunt șterse din sistemul Starflix. Restabilirea contului șters este posibilă contra unei taxe suplimentară, dar numai dacă există o copie de rezervă lunară pentru contul în cauză.

3.2.14. Clientul are dreptul de a rezilia contractul în mod unilateral și de a refuza furnizarea de servicii, informând Starflix în scris cu 30 de zile înainte dacă Starflix nu garantează calitatea serviciului (serverul nu va funcționa mai mult de 36 de ore pe lună calendaristică) . În acest caz, Starflix va rambursa clientului taxa plătită acestuia pentru perioada rămasă de la data notificării scrise de reziliere de către client. În cazul în care Clientul dorește să rezilieze contractul și să refuze serviciile de găzduire, nu din vina Starflix, plata pentru client nu va fi rambursată dacă Clientul însuși, utilizând o terță persoană sau prin cererea către reprezentantul Starflix care a folosit serverul, adică a accesat panoul de control, instalat un sistem de gestionare a conținutului, a încărcat fișiere, a creat cutii poștale etc.

3.2.15. Plățile sunt rambursate în 14 zile calendaristice, cu excepția comisioanelor pentru gateway-urile de plată sau a comisioanelor pentru transfer bancar.

3.3 Inoduri

3.3.1 Nelimitat la o limită rezonabilă și limitat la 100000 limită inod moale și 110.000 inod dur (pentru planurile e-shop 200000 și 220000). Hard diferă de soft deoarece informațiile suplimentare pot fi înregistrate peste limita soft timp de câteva săptămâni, nu este posibilă nicio înregistrare suplimentară peste limita hard. Fiecare fișier (adică o pagină web, un fișier imagine, un e-mail etc.) din contul dvs. folosește un (1) inod. Conturile de utilizator care creează și șterg în mod constant un număr mare de fișiere în mod regulat, au sute de mii de fișiere sau cauza deteriorării sistemului de fișiere poate fi semnalată pentru revizuire și / sau suspendare. Cauza principală a inodurilor excesive se datorează de obicei Utilizatorilor care își lasă adresa catchall activată, dar nu își verifică niciodată cutia poștală a contului principal. În timp, zeci de mii de mesaje (sau mai multe) se acumulează, împingând în cele din urmă contul peste o cantitate acceptabilă de inode. Pentru a dezactiva căsuța poștală implicită, conectați-vă la cPanel și alegeți „Mail”, apoi „Adresă implicită”, „Setați adresa implicită”, apoi tastați: „: fail: No such user here”.

3.3.2 Conturile VPS pot fi aplicate cu o limită inodică de 500.000 pentru a proteja mai bine sistemul de fișiere, dacă este abuzat contul. Limita poate fi mărită dacă există un motiv legitim pentru creșterea acesteia. Pentru a face o solicitare, vă rugăm să trimiteți un e-mail echipei noastre de asistență.

4.1. WAcademy

 

4.1.1. Starflix finanțează, dezvoltă și susține proiectul educațional responsabil social WAcademy pentru a ajuta tinerii designeri talentați să intre pe piața web designului și să obțină certificarea.

4.1.2. Datorită WAcademy, Starflix oferă întreprinderilor mici o oportunitate de a obține un site web gratuit sau un magazin online care este creat de participanții la proiectul WAcademy sub supravegherea designerilor Starflix.

4.1.3. Starflix își asumă toate obligațiile legale care decurg din proiectul WAcademy, inclusiv obligația de a produce toate serviciile convenite în numele WAcademy.

4.1.4. Starflix garantează că participanții la WAcademy produc site-urile web și magazinele online în conformitate cu acești termeni și condiții (a se vedea secțiunea 2.4), cu excepția articolului 2.4.1.8. în scopul proiectului WAcademy, include o rundă de remedieri în loc de două.

4.1.5. Proprietarii de afaceri mici, care participă la proiectul WAcademy, pentru a oferi un mediu de lucru studenților WAcademy, trebuie să achiziționeze găzduirea web Starflix pentru proiectul ales – site-ul web sau magazinul online.

4.1.6. Starflix este de acord și confirmă faptul că clienții de la WAcademy pot utiliza aceleași drepturi ale clienților ca orice alt client obișnuit, inclusiv pentru a cumpăra produse suplimentare pentru prețuri speciale.

Dispoziții generale

 

1. Contractul pentru serviciul de proiectare a site-ului web este încheiat după ce clientul execută plata utilizând gateway-ul de plată sau efectuând transfer bancar manual.

 

2. După primirea plății, clientul poate completa formularul de informații despre proiect. În formularul cu informații despre proiect, clientul își specifică așteptările, conceptul de design dorit, gama de culori, lista paginilor dorite și titlurile acestora, furnizează informațiile text care urmează să fie utilizate pe site, inclusiv adresa companiei, oferă alte informații solicitate în formular. Site-ul web este creat conform informațiilor furnizate în acest formular.

 

3. În cazul în care clientul nu furnizează toate informațiile necesare, Wacademy rezolvă lipsa informațiilor în modurile alese pentru a finaliza serviciul, dar ținând cont întotdeauna de cele mai bune practici de proiectare și de nevoile clientului.

 

4. Lipsa informațiilor poate fi rezolvată în următoarele moduri:

4.1. Dacă clientul nu furnizează un logo/siglă, Wacademy utilizează marca comercială / denumirea companiei scrise în același font ca și site-ul web în locul siglei;

4.2. Dacă clientul nu furnizează numele paginilor, Wacademy folosește setul implicit de pagini ale site-ului (Acasă, Despre noi, Servicii, Contacte) sau trimite formularul înapoi pentru revizuiri;

4.3. Dacă clientul nu furnizează informații de text, Wacademy folosește linii de text „Lorem ipsum” pentru a completa câmpurile de text sau trimite formularul înapoi pentru revizuiri;

4.4. Dacă clientul nu furnizează suporturi media, Wacademy alege fotografii sau videoclipuri la propria sa discreție;

4.5. Dacă clientul nu oferă gamă de culori, Wacademy alege culorile la discreția sa;

4.6. În cazul în care clientul nu furnizează nicio direcție de proiectare pentru site-ul web, Wacademy alege direcția la propria sa discreție;

4.7. În cazul în care clientul nu furnizează detalii de conectare la gestionarea domeniului achiziționat de la alt furnizor, Wacademy creează site-ul într-un mediu de testare provizoriu;

4.8. Dacă clientul nu furnizează categorii de produse pentru magazinul online, Wacademy creează 5 categorii de produse aleatorii;

4.9. Dacă clientul nu furnizează lista produselor pentru magazinul online, Wacademy adaugă 2 produse aleatorii la fiecare categorie;

4.10. Dacă clientul nu oferă fotografii produselor pentru magazinul online, Wacademy alege și adaugă fotografii aleatorii pentru aceste produse;

5. Wacademy poate aplica diferite soluții pentru a face față lipsei de informații solicitate de la client, dacă clientul nu a furnizat aceste informații. Eșecul clientului de a furniza informațiile nu poate fi considerat un motiv întemeiat pentru a solicita rambursarea găzduirii web sau pentru a realiza revizuiri suplimentare gratuite.

 

6. Când site-ul web este terminat, Wacademy informează clientul despre finalizare prin e-mail și / sau telefon și îi trimite detalii de conectare pentru gestionarea site-ului web sau a magazinului online.

 

7. Pentru a se asigura că proiectul îndeplinește așteptările clienților, clientul are dreptul să furnizeze o rundă de revizuiri. Clientul poate furniza lista în 7 zile de la notificarea finalizării. Wacademy execută remedierile în 10 – 15 zile lucrătoare după ce le-a primit de la client și anunță finalizarea prin telefon sau e-mail. Dacă clientul nu furnizează soluții rezonabile conform acestor termeni în termene limită stabilite, înseamnă că clientul a acceptat proiectul ca fiind complet finalizat.

8. Pentru a asigura un proces simplu si facil, clientul trebuie să completeze formularul de informații despre proiect în întregime, depunând maximul de efort posibil. Clientul nu poate solicita să schimbe lucrurile pe care le-a declarat în formularul de informații despre proiect și lucrurile pe care le-a acceptat deja. Clientul nu poate solicita adăugarea informațiilor suplimentare pe site ulterior trimiterii formularului cu informații despre proiect, dar Wacademy poate accepta să adauge unele informații suplimentare contra cost.

9. Clientul are posibilitatea de a achiziționa încă o rundă de revizuri. Runda de revizuiri cumpărate separat poate include modificarea acelor lucruri pe care le-a furnizat clientul în formularul cu informații inițial despre proiect sau adăugarea oricărei informații suplimentare pe care clientul o dorește.

 

Realizarea site-urilor de prezentare

Serviciul de design a site-urilor web este orientat pentru a crea o prezență online completă și modernă a clientului pe baza sistemului de gestionare a conținutului WordPress.

Serviciul de design a site-ului include:

1. Instalarea și configurarea sistemului de administrare WordPress;

2. Crearea unui site web elegant, ce urmărește tendințele globale;

3. Crearea a maximum 12 pagini; 

4. Crearea unei primi pagini de prezentare unice; 

5. Crearea unui design personalizat;

6. Crearea unei pagini unice de contact; 

7. Crearea unei pagini unice pentru galeria foto; 

8. La nevoie, alegerea materialelor multimedia potrivite pentru pagina de prezentare, respectiv a celorlalte pagini prezente pe site;

9. Completarea paginilor cu conținut (până la 24 pagini în format A4; text formatat la dimensiunea de 12pt sau / și 30 fotografii / videoclipuri embeded în următorul format: .jpeg, .jpg, .png, .gif sau linkuri de YouTube, Vimeo, etc; 

10. Utilizarea logo-ului furnizat de către Client;

11. Adăugarea unui Favicon; 

12. Alegerea fontului potrivit;

13. Adăugarea modulului Google Maps;

14. Adăugarea de link-uri către rețelele de socializare (maximum 5); 

15. Crearea unui formular de contact (până la 10 câmpuri de text, adică: numele, numele companiei, numărul de telefon, adresa, adresa de e-mail, subiectul, mesajul, etc.) cu posibilitatea ca utilizatorii să și încarce, respectiv, să trimită fișiere;

16. Proiectarea site-ului nu include scrierea sau editarea textelor site-ului web, precum și editarea fișierelor media.

17. Proiectarea site-ului web este realizată în 25 – 30 de zile lucrătoare după completarea și aprobarea formularului cu informații despre proiect.

 

Realizarea magazinelor online

Serviciul de proiectare a magazinelor online se concentrează pe a crea un magazin online complet funcțional și modern pentru client, bazat pe modulul WooCommerce.

Realizarea magazinului online include:

1. Instalarea și configurarea sistemului de administrare WordPress;

2. Crearea unui site web elegant, ce urmărește tendințele globale;

3. Crearea a maximum 12 pagini;

4.  Crearea unei primi pagini de prezentare unice;

5. Crearea unui design personalizat;

6. Crearea unei pagini unice de contact;

7. Crearea unei pagini unice pentru galeria foto;

8. La nevoie, alegerea materialelor multimedia potrivite pentru pagina de prezentare, respectiv a celorlalte pagini prezente pe site;

9. Completarea paginilor cu conținut (până la 24 pagini în format A4; text formatat la dimensiunea de 12pt sau / și 30 fotografii / videoclipuri embeded în următorul format: .jpeg, .jpg, .png, .gif sau linkuri de YouTube, Vimeo, etc;

10. Utilizarea logo-ului furnizat de către Client;

11. Adăugarea unui Favicon;

12. Alegerea fontului potrivit;

13. Adăugarea modulului Google Maps;

14. Adăugarea de link-uri către rețelele de socializare (maximum 5);

15. Crearea unui formular de contact (până la 10 câmpuri de text, adică: numele, numele companiei, numărul de telefon, adresa, adresa de e-mail, subiectul, mesajul, etc.) cu posibilitatea ca utilizatorii să și încarce, respectiv, să trimită fișiere;

16. Adăugarea a până la 10 categorii de produse;

17. Adăugarea a 20 de produse(dacă un produs are mai multe culori, fiecare variantă se va calcula drept un produs nou);

18. Adăugarea „coșului de cumpărături”;

19. Crearea unei pagini dedicată fiecărui client cu informații despre comanzi;

20. Adăugarea sau configurarea unui serviciu de plată sau a unui procesator de plăți online cu care Clientul a semnat o colaborare, compatibil cu WooCommerce;

21. Proiectarea site-ului nu include scrierea sau editarea textelor site-ului web, precum și editarea fișierelor media.

22. Proiectarea site-ului web este realizată în 25 – 30 de zile lucrătoare după completarea și aprobarea formularului cu informații despre proiect.

Clientul trebuie să furnizeze toate detaliile de conectare și informațiile necesare pentru integrarea gateway-ului de plată. Dacă clientul nu furnizează aceste informații cu formularul de informații despre proiect sau în termen de 15 zile lucrătoare, Wacademy completează serviciul de proiectare a magazinului online fără integrarea gateway-ului de plată.

 

Servicii suplimentare

Dacă clienții trebuie să adauge mai multe informații, de exemplu – adăugați mai multe pagini, fișiere media, încărcați texte, cumpărați mai multe remedieri. În acest caz, managerul de proiect (împreună cu proiectantul sau designerul) trebuie să calculeze timpul și să ofere un preț pe baza unei rate orare.

1 oră ce implică design = 30 euro + taxe

1 oră ce implică programare/scriere de cod = 50 euro + taxe

Dacă clientul are nevoie de pluginuri sau servicii suplimentare, de exemplu – integrare live chat, integrare lingvistică suplimentară etc. Aceste prețuri le puteți găsi într-un tabel cu prețuri, la cerere. Dacă elementele dorite nu se regăsesc în tabel, necesită calcularea unui preț estimativ în baza prețurilor afișate mai sus.

5.1. Acești termeni și condiții au fost redactați și adaptați pentru o mai bună înțelegere, evitând cu intenție termenii legali compleși.

5.2. Orice eventuală dispută rezultată se va rezolva pe cale amiabilă. În cazul imposibilității de a ajunge la un acord, situația va fi rezolvată în instanță.

5.3. Termenii și condițiile pot fi modificate de Starflix în orice moment, fără o notificare prealabilă.