1. Dispoziții generale

Definiții:

  • Getspace – STARFLIX SRL, CUI: RO44062218, Nr.Reg.Com: J12/1705/2021 cu sediul social în Municipiul Cluj-Napoca, Bvd. 21 Decembrie 1989, nr. 118, având adresa site-ului: https://getspace.ro, e-mail: contact@getspace.ro, o entitate care reprezintă marca Getspace pe teritoriul României.
  • Magazin online – un site web cu un sistem de vânzare care vă permite să cumpărați bunuri sau servicii prin Internet.
  • Website – o colecție de date și informații despre un anumit subiect disponibil pe internet sub forma unei pagini de prezentare.
  • Domeniul – adresa site-ului web (de exemplu, getspace.ro) și totodată ultima parte dintr-o adresă de e-mail (de exemplu, @getspace.ro), pot consta în litere, numere și liniuțe.
  • Găzduire – un spațiu pentru stocarea fișierelor și bazelor de date care pot fi citite și accesate pe internet.
  • Publicitate pe internet – o formă de reclama/publicitate care oferă conținut publicitar/promoțional potențialilor clienți care utilizează internetul.
  • Logo – un simbol format din litere și / sau elemente grafice care disting compania, produsele sau serviciile sale de concurenți.

Acești Termeni și Condiții (denumiți în continuare „Acord”) reprezintă un contract între Getspace (referită în continuare ca „Getspace”, „noi” sau „al nostru”) și dumneavoastră (denumit în continuare „Utilizatorul”, „voi” sau „dvs.”). Acest Acord definește termenii și condițiile aplicabile utilizării produselor și serviciilor oferite de Getspace, precum și ale site-ului Getspace.ro (denumite în ansamblu „Serviciile”). Prin accesarea și utilizarea Serviciilor, confirmați că acceptați și vă angajați să respectați termenii prezentului Acord în totalitate. În cazul în care nu sunteți de acord cu acești termeni, vă rugăm să nu accesați sau să utilizați Serviciile.

 

1.1. Politici și acorduri suplimentare

1.1.1. Utilizarea Serviciilor este supusă, de asemenea, condițiilor impuse de politici adiționale, care sunt incluse în acest document prin referire. Accesând și folosind Serviciile, vă exprimați acordul față de termenii specificați în aceste politici.

 

Politica de Confidențialitate

 

Politica de utilizare acceptabilă

1.1.2. Termeni suplimentari pot fi aplicabili pentru anumite Servicii și sunt incluși aici prin referință, după caz. De exemplu, înregistrarea unui nume de domeniu la noi implică aplicabilitatea Acordului de Înregistrare a Domeniului asupra dumneavoastră, acesta fiind integrat în prezentul document.

 

1.2. Eligibilitatea contului

 

1.2.1. Prin înregistrarea sau utilizarea Serviciilor, confirmați și garantați că:

1.2.1.1. Aveți cel puțin optsprezece (18) ani. Serviciile sunt destinate numai persoanelor de optsprezece (18) ani sau mai mult. Înregistrarea, utilizarea sau accesul la Serviciile de către persoane sub vârsta de optsprezece (18) ani este interzisă și constituie o încălcare a acestui Acord.

1.2.1.2. Utilizând Serviciile în numele unei terțe părți, confirmați că aveți autoritatea necesară pentru a angaja respectiva parte în acest Acord și să acționați în numele ei în legătură cu Serviciile.

1.2.2. Este responsabilitatea dumneavoastră să furnizați informații valide, actualizate și complete la înregistrare, inclusiv o adresă de e-mail care nu aparține unui domeniu înregistrat(aveți domeniul exemplu.ro și ne oferiți adresa office@exemplu.ro). Pentru orice problemă de abuz sau necesitate de contact, vom folosi adresa de e-mail principală din evidențele noastre. Este datoria dumneavoastră să asigurați actualitatea și corectitudinea informațiilor de contact pentru contul și domeniul dumneavoastră. Getspace nu este responsabilă pentru pierderea Serviciilor, inclusiv expirarea înregistrărilor de domenii din cauza informațiilor de contact greșite. Pentru verificarea sau actualizarea informațiilor de contact, puteți folosi portalul clienților Getspace. Furnizarea de informații de contact false poate rezulta în închiderea contului dumneavoastră. La achiziția serverelor dedicate sau în alte circumstanțe specifice, s-ar putea să fie necesar să furnizați un document de identitate și alte documente legale. Lipsa furnizării informațiilor solicitate poate conduce la anularea comenzii.

1.2.3. Acceptați responsabilitatea totală pentru utilizarea contului dumneavoastră și pentru acțiunile efectuate prin intermediul acestuia. Menținerea confidențialității parolei și a informațiilor de securitate ale contului dumneavoastră este responsabilitatea dumneavoastră.

1.2.4. Serviciul și datele pe care le furnizați către Getspace sunt găzduite în Uniunea Europeană, cu excepții specifice. Accesând Serviciul din afara Uniunii Europene, transferați voluntar informații (inclusiv date personale) către UE și consimțiți ca prelucrarea, utilizarea, stocarea și partajarea acestor informații și conținut de către noi să fie reglementată de legislația Uniunii Europene, indiferent de jurisdicția din care accesați serverele.

 

1.3. Transferul conturilor de găzduire web

Echipa noastră de suport dedicată transferurilor depune eforturi susținute pentru a vă asista în procesul de mutare a site-ului web către noi. Serviciul de transfer este oferit ca o curtoazie și, prin urmare, nu putem garanta disponibilitatea, posibilitatea sau durata necesară pentru a finaliza un transfer al vechiului dumneavoastră cont. Configurația diferită a platformelor aferente companiilor de găzduire pot îngreuna sau chiar face imposibilă migrarea unor sau a tuturor datelor contului. Există situații în care nu putem facilita transferul datelor de la furnizorul anterior. Serviciul nostru de transfer gratuit este oferit pentru o perioadă de treizeci (30) de zile de la înregistrarea dumneavoastră. Orice transferuri efectuate după această perioadă pot fi supuse unor taxe; vă încurajăm să contactați echipa noastră de suport tehnic pentru o estimare a costurilor. Getspace nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea sau lipsa datelor sau fișierelor ca urmare a transferului către sau de la serviciile noastre. Responsabilitatea de a realiza copii de rezervă(n.r. back-ups) ale datelor dumneavoastră vă revine în întregime dumneavoastră, indiferent de circumstanțe.

 

1.4. Conținut Getspace

Cu excepția Conținutului utilizatorului (definit mai jos), întregul conținut accesibil prin Servicii, inclusiv design-uri, text, grafică, imagini, video, informații, software, înregistrări audio și altele, alături de selecția și organizarea acestora, precum și software-ul folosit pentru oferirea Serviciilor (denumite în ansamblu „Conținut Getspace”), sunt deținute de Getspace sau sunt licențiate către Getspace.

 

1.5. Conținutul utilizatorului

1.5.1. Este posibil să puteți încărca, stoca, publica, afișa și distribui informații, text, fotografii, videoclipuri și alt conținut pe sau prin intermediul Serviciilor (colectiv, „Conținut utilizator”). Conținutul utilizatorului include orice conținut postat de dumneavoastră sau de utilizatorii oricăruia dintre site-urile dumneavoastră web găzduite prin intermediul Serviciilor („Site-urile utilizatorilor”). Sunteți singurul responsabil pentru orice conținut postat de utilizatori și orice tranzacții sau alte activități desfășurate pe sau prin intermediul site-urilor web găzduite sub numele dumneavoastră. Prin postarea sau distribuirea conținutului utilizatorului pe sau prin intermediul Serviciilor, declarați și garantați către Getspace că (i) aveți toate drepturile necesare pentru a posta sau distribui acest conținut de utilizator și (ii) postarea sau distribuirea unui astfel de conținut de utilizator nu încalcă sau încalcă drepturile oricărui terț.

1.5.2. Exclusiv în scopul furnizării serviciilor, acordați Getspace un drept non-exclusiv, fără drepturi de autor, la nivel mondial și licență pentru: (i) utilizarea, reproducerea, efectuarea publică, afișarea publică, modificarea, traducerea, extrasul (în totalitate sau parțial), publicați și distribuiți conținutul utilizatorului; și (ii) să facă arhive sau copii de rezervă ale conținutului utilizatorului și ale site-urilor web ale utilizatorilor. Cu excepția drepturilor acordate în mod expres aici, Getspace nu dobândește niciun drept, titlu sau interes asupra sau asupra Conținutului utilizatorului, toate acestea rămânând în proprietatea dumneavoastră.

1.5.3. Getspace nu exercită niciun control asupra conținutului utilizatorului și nu își asumă nicio responsabilitate pentru acesta sau a oricărei informații care trece prin serverele Getspace, hub-urile de rețea sau alte echipamente conexe. Getspace nu monitorizează conținutul utilizatorului. Cu toate acestea, recunoașteți că ați luat la cunoștință și sunteți de acord că Getspace poate, dar nu este obligat să ia imediat acțiuni necesare, la discreția exclusivă a Getspace, inclusiv eliminarea fără limitare a întregului sau a unei părți din conținutul utilizatorului sau a site-urilor web ale utilizatorilor și să suspende sau să rezilieze oricare sau toate Serviciile fără rambursare dacă încălcați termenii prezentului acord. Sunteți de acord că Getspace nu va avea nicio răspundere din cauza oricărei acțiuni de modificare a datelor pe care Getspace le-a luat sau le va lua.

 

1.6. Respectarea legii

1.6.1. Sunteți de acord să respectați toate legile, regulile și reglementările aplicabile, incluzând, dar fără a se limita la, regulile locale ale țării în care sunteți rezident sau compania dumneavoastră a fost înființată și/sau operează, referitoare la Conținutul utilizatorului, site-urile web ale utilizatorilor, activitățile online, e-mailul și utilizarea Serviciilor. În special, vă angajați să respectați toate legile aplicabile referitoare la transmiterea datelor tehnice exportate din sau către Uniunea Europeană sau țara dumneavoastră de rezidență. Serviciile sunt controlate și operate de noi din birourile noastre din Uniunea Europeană (deși putem împărtăși date cu terți la nivel global pentru a ne sprijini în furnizarea Serviciilor, așa cum este descris în Politica noastră de confidențialitate) și nu garantăm că Serviciile sunt potrivite sau disponibile pentru utilizare în alte locuri. Accesarea Serviciilor din alte locații se face pe propria inițiativă și risc, și sunteți integral responsabil pentru conformitatea cu legile locale aplicabile. Serviciile nu sunt oferite în locații unde utilizarea acestora este interzisă de lege.

1.6.2. Conform Directivei europene 95/46/CE, Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR) 2016/679 și oricăror legi naționale de implementare aplicabile în jurisdicția dumneavoastră referitor la datele personale ale abonaților sau clienților dumneavoastră, confirmați și sunteți de acord că sunteți controlorul (așa cum este definit în GDPR), iar noi suntem procesatorul (așa cum este definit în GDPR), în măsura în care stocați date personale utilizând serviciile noastre, numai dacă este permis și în conformitate cu termenii acestui acord. Recunoașteți și sunteți de acord că sunteți responsabil pentru îndeplinirea tuturor obligațiilor unui controlor de date conform legislației aplicabile (inclusiv GDPR).

1.6.3. În măsura în care GDPR vă este aplicabil, declarați și garantați că, utilizând Serviciile noastre, veți descrie clar în scris cum intenționați să utilizați orice date personale colectate și vă veți asigura că aveți o bază legală validă pentru transferul acestor date personale către noi și că ați obținut consimțământul necesar pentru a ne permite să recepționăm și să procesăm (de exemplu, să stocăm) aceste date personale în numele dumneavoastră. Termenii suplimentari privind prelucrarea datelor prezenți aici se aplică în cazul în care sunteți un controlor supus GDPR.

 

1.7. Produse și servicii terțe

 

1.7.1. Furnizori terți

Getspace poate oferi acces la produse și servicii furnizate de terți. Aceste produse și servicii sunt guvernate de termenii și condițiile stabilite de furnizorii respectivi. Reducerile, promoțiile și ofertele speciale oferite de terți pot fi, de asemenea, supuse restricțiilor și limitărilor impuse de acești furnizori. Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați termenii oricărei achiziții și utilizări a bunurilor sau serviciilor cu furnizorul terț implicat sau solicitarea informațiilor neregăsite pe pe site-ul nostru. Getspace nu își asumă responsabilitatea și nu garantează pentru calitatea, disponibilitatea sau actualitatea bunurilor sau serviciilor oferite de furnizori terți. Interacțiunea și tranzacțiile cu acești furnizori se fac pe propriul risc. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru acuratețea sau corectitudinea informațiilor referitoare la acești furnizori terți. Getspace nu acționează ca agent, reprezentant, administrator sau fiduciar pentru dumneavoastră sau pentru orice furnizor terț în cadrul unei tranzacții.

 

1.7.2. Getspace ca Reseller sau Licențiator

Getspace poate funcționa ca revânzător sau licențiator pentru anumite servicii, hardware, software și echipamente terțe utilizate în conexiune cu Serviciile (denumite „Produse non-Getspace”). Getspace nu va fi considerat responsabil pentru modificările aduse Serviciilor care pot determina ca Produsele non-Getspace să devină depășite, să necesite modificări sau să influențeze negativ performanța Serviciilor. Defecțiunile sau problemele legate de Produsele non-Getspace, comercializate, licențiate sau oferite de Getspace către dumneavoastră, nu vor fi văzute ca o încălcare a angajamentelor Getspace sub acest Acord. Drepturile sau remedierile de care dispuneți în legătură cu proprietatea, licența, performanța sau conformitatea oricărui Produs non-Getspace se vor limita la acele drepturi furnizate de producătorul respectivului Produs non-Getspace. Aveți permisiunea de a folosi Produsele non-Getspace furnizate de Getspace exclusiv în cadrul utilizării Serviciilor, conform acestui Acord. Este interzis să încercați copierea, modificarea, dezasamblarea sau utilizarea ingineriei inverse asupra oricărui Produs non-Getspace sau utilizarea acestuia în alt mod decât în conexiune cu Serviciile. Nu aveți dreptul de a revinde, transfera, exporta sau reexporta niciun Produs non-Getspace sau orice date tehnice asociate, încălcând vreo lege, regulă sau reglementare aplicabilă.

 

1.7.3. Site-uri terțe

Serviciile pot include linkuri către site-uri web externe care nu sunt proprietatea sau sub controlul Getspace („Site-uri terțe”), precum articole, fotografii, text, grafică, imagini, design, sunet, video, informații și alte tipuri de conținut sau elemente care aparțin sau provin de la terți („Conținut de la terți”). Nu ne asumăm responsabilitatea pentru site-urile terțe sau pentru conținutul de la terți accesibil prin intermediul serviciilor noastre. Site-urile terțe și conținutul de la terți nu sunt supuse verificării, monitorizării sau evaluării detaliate din partea noastră. Accesarea site-urilor terțe sau utilizarea oricărui conținut de la terți se realizează pe propriul dumneavoastră risc. Este important să rețineți că termenii și politicile noastre nu se aplică la serviciile oferite de terți. Vă recomandăm să consultați termenii și politicile relevante, inclusiv politicile de confidențialitate și practicile de colectare a datelor, ale oricărui site pe care îl vizitați.

 

1.8. Securitatea contului și a sistemelor Getspace

1.8.1. Este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că scripturile și programele instalate în contul dumneavoastră sunt sigure și că permisiunile directoarelor sunt setate corect, indiferent de metoda de instalare. Se recomandă să setați permisiunile pentru majoritatea directoarelor la 755 sau cât mai restrictive posibil. Sunteți responsabil pentru toate acțiunile efectuate în cadrul contului dumneavoastră. Acest lucru include compromiterea datelor de autentificare, precum numele de utilizator și parola. Este obligatoriu să utilizați o parolă sigură. În cazul utilizării unei parole slabe, contul dumneavoastră poate fi suspendat până când alegeți să folosiți o parolă mai puternică. Pot fi efectuate audituri pentru a descuraja utilizarea parolelor slabe. Dacă un audit relevă că utilizați o parolă slabă, veți fi notificat și vi se va oferi timp să schimbați sau să actualizați parola înainte de suspendarea contului.

1.8.2. Serviciile, inclusiv toate echipamentele, rețelele și dispozitivele de rețea asociate, sunt destinate exclusiv utilizării autorizate de către clienți. Getspace poate, dar nu este obligată să monitorizeze sistemele pentru a verifica utilizarea autorizată, pentru a preveni accesul neautorizat și pentru a asigura securitatea și continuitatea operațională. Monitorizarea poate implica examinarea, înregistrarea, copierea și utilizarea informațiilor în scopuri autorizate. Prin utilizarea Serviciilor, consimțiți la această monitorizare.

1.8.3. Orice cont detectat că se conectează la o rețea sau un sistem terț fără permisiunea acesteia va fi supus suspendării. Accesul la rețele sau sisteme dincolo de controlul dumneavoastră direct necesită consimțământul explicit și scris al terței părți. Getspace poate solicita, la discreția sa, documentație care să ateste că accesul dumneavoastră la o rețea sau sistem terț este autorizat.

1.8.4. Orice cont care cauzează primirea unui raport de abuz de către noi poate fi închis și/sau i se poate suspenda accesul la servicii. Dacă nu eliminați conținutul rău intenționat din contul dumneavoastră după ce ați fost notificat de către Getspace despre existența unei probleme, ne rezervăm dreptul de a menține serviciile dezactivate.

1.8.5. Getspace își rezervă dreptul de a migra contul dumneavoastră de la un centru de date la altul pentru a se conforma politicilor aplicabile ale centrelor de date, legislației locale sau din motive tehnice sau alte motive, fără notificare prealabilă.

 

1.9. Compatibilitatea cu serviciile

1.9.1 Sunteți de acord să colaborați pe deplin cu Getspace în ceea ce privește furnizarea Serviciilor. Este exclusiv responsabilitatea dumneavoastră să furnizați orice echipament (exemplu: computer, smartphone sau alt dispozitiv conectat la internet, etc) sau software care poate fi necesar (exemplu: browser, sistem de operare, etc) pentru utilizarea  Serviciilor. În măsura în care îndeplinirea oricăreia dintre obligațiile noastre în temeiul prezentului Acord poate depinde de îndeplinirea obligațiilor dumneavoastră, Getspace nu este responsabilă pentru eventualele întârzieri din cauza neîndeplinirii obligațiilor dumneavoastră în timp util.

1.9.2. Sunteți unicul responsabil pentru a asigura că tot Conținutul utilizatorului și site-urile web ale utilizatorilor sunt compatibile cu hardware-ul și software-ul folosit de Getspace pentru a oferi Serviciile, pe care Getspace le poate schimba ocazional, după propria discreție.

1.9.3. Sunteți unicul responsabil pentru efectuarea copiilor de rezervă a întregului Conținut utilizator, inclusiv, dar fără a se limita la, site-urile web ale utilizatorilor. Getspace nu oferă nicio garanție că vom efectua copii de rezervă pentru orice Conținut utilizator și acceptați riscul pierderii oricărui Conținut a utilizatorului.

 

1.10. Informații de facturare și plată

 

1.10.1 Plata în avans

Este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că informațiile de plată sunt întotdeauna actualizate și că toate facturile sunt achitate la timp. Sunteți de acord să efectuați plata pentru Servicii în avans, înaintea perioadei în care aceste Servicii urmează să fie furnizate. Conform legilor, regulilor și reglementărilor aplicabile, plățile efectuate vor fi alocate în primul rând spre cea mai veche factură neachitată din contul dumneavoastră de facturare.

 

1.10.2. Reînnoirea automată

Reînnoirea automată nu este disponibilă pentru moment

 

1.10.3 Taxe

Taxele prezentate pentru Servicii nu cuprind taxele de vânzare, de utilizare, de valorificare, accize sau alte impozite impuse de orice autoritate fiscală. Orice taxe aplicabile vor fi incluse în factura Getspace ca o poziție separată, ce trebuie achitată de dumneavoastră. Toate taxele sunt nerambursabile odată ce au fost plătite, exceptând situațiile expres prevăzute altfel.

 

1.10.4. Plați întârziate

Toate facturile trebuie achitate în termen de cinci (5) zile de la data scadenței. Orice factură neachitată după cinci (5) zile poate rezulta în suspendarea sau încetarea Serviciilor. Accesul la cont va fi restabilit doar după ce plata a fost efectuată. În cazul neplății taxelor specificate, Getspace poate suspenda sau rezilia contul dumneavoastră și poate recupera costurile de colectare, inclusiv, dar fără a se limita la, arbitraj, taxe legale și onorarii rezonabile ale avocaților. Getspace nu va activa comenzi noi sau pachete noi pentru clienții cu solduri restante.

Dacă plata pentru reînnoirea serviciului dumneavoastră nu este primită, contul dumneavoastră va fi suspendat după 5 zile de la data scadenței și șters după 45 de zile. Recuperarea unui cont șters poate costa între 100 și 900 de lei, dar uneori poate fi imposibilă. Nu suntem responsabili pentru pierderea datelor din cauza neplății la timp.

 

1.10.5. Plăți de domeniu

Este responsabilitatea dumneavoastră să notificați echipa de asistență Getspace prin e-mail sau tichet de suport dacă întâmpinați probleme în achiziționarea unui domeniu. Notificările de reînnoire pentru domenii sunt oferite ca un gest de curtoazie și Getspace nu este responsabil pentru nereușita reînnoirii unui domeniu sau pentru imposibilitatea notificării unui client despre reînnoire. Reînnoirile de domenii sunt facturate și efectuate cu treizeci (30) de zile înaintea datei de reînnoire.

 

1.10.6. Frauda 

Utilizarea frauduloasă sau abuzivă a cardurilor de credit, a oricărui tip de card, a transferurilor electronice de fonduri, a cecurilor electronice sau a oricărei alte metode de plată este o încălcare a acestui acord. Getspace poate raporta orice astfel de abuz sau fraudă, determinată la discreția Getspace, autorităților guvernamentale, serviciilor de raportare a creditului, instituțiilor financiare și companiilor emitente de carduri.

 

1.10.7. Litigii sau dispute despre facturi

Aveți un termen de paisprezece (14) zile pentru a contesta orice taxă sau plată procesată. Dacă aveți întrebări legate de plăți, vă încurajăm să contactați echipa noastră de suport.

 

1.10.8. Disclaimer privind standardul de securitate al industriei cardurilor de plată

Getspace respectă Standardul de securitate al industriei cardurilor de plată („PCI DSS”) în ceea ce privește colectarea și procesarea datelor și informațiilor de facturare ale clienților. Totuși, sunteți singurul responsabil pentru securitatea datelor și a informațiilor de facturare pe site-ul utilizatorului. Getspace nu monitorizează site-urile utilizatorilor pentru conformitatea cu PCI DSS și nu poate verifica dacă un site al utilizatorului respectă acest standard.

 

1.11 Garanție de restituire a banilor

1.11.1 Servicii shared (n.r. partajată), WordPress, VPS și găzduirea de tip Reseller (n.r. revânzător)

Getspace oferă o garanție de rambursare a banilor pentru o perioadă de paisprezece (14) zile exclusiv pentru serviciile de găzduire shared, WordPress, VPS și pentru resellerii Getspace.

Conform termenilor descriși în continuare, dacă nu sunteți complet satisfăcut de serviciile noastre de găzduire și decideți să închideți contul dumneavoastră în termen de paisprezece (14) zile de la data înscrierii la Servicii, veți primi o rambursare integrală a sumei achitate pentru serviciile de găzduire.

Această garanție de rambursare a banilor este valabilă doar pentru taxele asociate direct serviciilor de găzduire și nu se extinde la achiziționarea de domenii, taxe administrative, taxe de instalare pentru software personalizat, alte taxe de instalare sau orice alte taxe pentru servicii suplimentare. De asemenea, această garanție nu se aplică pentru serviciile de găzduire WordPress în cazul în care dumneavoastră sau o terță parte care acționează în numele dumneavoastră a beneficiat de campanii promoționale, bonusuri sau alte gratuități.

 

1.12. Plăți, anulări și rambursări

 

1.12.1. Metode de plată

Metodele de plată acceptate includ: Transfer bancar cu confirmare manuală și livrarea produselor în maximum 3 zile lucrătoare, cu condiția ca numărul proformei să fie menționat pe ordinul de plată, sau plata cu cardul online prin procesatorul de plăți Netopia, care garantează confirmarea și livrarea automată în mai puțin de 8 ore. Livrarea produselor se efectuează electronic, prin e-mail.

Rambursările nu sunt disponibile pentru plățile efectuate prin Western Union sau cecuri. În cazul utilizării acestor metode de plată, orice credit eligibil va fi adăugat în contul dumneavoastră de găzduire în loc de a fi rambursat.

 

1.12.2. Garanția de restituire a banilor 

Dacă anulați un cont sau un serviciu care beneficiază de o garanție de rambursare a banilor pe o perioadă de paisprezece (14) zile, în primele paisprezece zile de la începutul serviciului, veți primi o rambursare completă a tuturor taxelor de găzduire shared, WordPress, VPS și reseller achitate către Getspace pentru termenul inițial. Această rambursare este condiționată de respectarea integrală a termenilor și condițiilor noastre. Solicitările de rambursare trebuie adresate în scris echipei de asistență Getspace în termen de paisprezece (14) de zile de la activarea serviciului. Rambursările se aplică doar pentru serviciile de găzduire de bază, VPS și reseller și nu includ domenii, taxe administrative, taxe de instalare pentru software personalizat, alte taxe de configurare, comisioane aferente tranzacțiilor bancare și/sau ale procesatorului de plăți, sau servicii suplimentare. În cazul rambursărilor pentru servicii, dacă migrarea a fost oferită gratuit, costul acesteia, calculat la 200 lei + TVA pe oră pentru migrare, dar nu mai mult decât costul total al serviciului, va fi dedus din suma rambursată.

 

1.12.3. Eligibilitatea rambursării

Doar conturile care solicită o rambursare pentru prima dată sunt eligibile. Dacă ați avut un cont anterior, l-ați anulat și v-ați înscris din nou, sau dacă deschideți un al doilea cont la noi, nu veți fi eligibil pentru rambursare. Încălcările acestui acord vor anula drepturile dumneavoastră la politica de rambursare. Serviciile de găzduire reînnoite nu sunt eligibile pentru rambursare.

 

1.12.4. Produse și servicii nerambursabile 

Nu se oferă rambursări pentru servere dedicate, taxe administrative și taxe de instalare pentru software personalizat. Plățile efectuate pentru nume de domeniu sunt de asemenea nerambursabile. Dacă beneficiați de o reducere pentru un plan Getspace datorită duratei serviciului și anulați serviciul înainte de expirarea termenului, taxele standard vor fi aplicate în locul celor reduse.

 

1.12.5. Procesul de anulare

Garanția de rambursare în primele 14 zile – Taxele de transfer, în cazul în care s-a optat pentru transfer bancar, pot fi de asemenea scăzute din suma rambursată, adică între 2 și 20 de lei (pentru transferurile efectuate dintr-un cont bancar deschis pe teritoriul României sau dublul valorii pentru transferurile realizate din conturi externe). După perioada de 14 zile, nicio plată nu va mai fi rambursabilă. Domeniile nu sunt eligibile pentru rambursare. Serviciile pot fi reziliate sau anulate prin deschiderea unui tichet (trimițând o solicitare) sau printr-o notificare scrisă adresată Getspace prin e-mail. În acest caz: (i) veți fi responsabil pentru plata tuturor taxelor și cheltuielilor acumulate până la data efectivă a anulării și (ii) Getspace poate, la discreția sa, să ramburseze toate taxele preplătite pentru serviciile de găzduire de bază pentru luni rămase după data efectivă a anulării (adică nu se vor rambursa taxele pentru luni parțiale), minus taxele de instalare, taxele aplicabile și orice reduceri aplicate pentru plăți efectuate în avans, cu condiția să nu fi încălcat prezentul acord. După primirea solicitării dumneavoastră de anulare și confirmarea tuturor informațiilor necesare prin e-mail, fără a garanta, veți fi notificat în scris (de obicei prin e-mail) despre anularea contului dumneavoastră. Dacă nu primiți un răspuns sau confirmarea automată prin e-mail în câteva minute de la trimiterea formularului de anulare, de regulă sub forma unui răspuns automat generat de sistemul de tichete, vă rugăm să ne contactați imediat prin telefon la: +40 752 910 538. Toate solicitările de anulare trebuie făcute prin e-mail pentru a: (a) confirma identitatea dumneavoastră, (b) obține confirmarea scrisă că sunteți pregătit să pierdeți toate fișierele și e-mailurile și (c) documenta solicitarea. Acest proces este menit să minimizeze erorile, solicitările frauduloase sau cu intenții rele și să asigure că sunteți conștient de faptul că fișierele, e-mailurile și contul dumneavoastră vor fi eliminate definitiv și imediat după procesarea cererii de anulare. Anulările pentru conturile shared și reseller vor deveni efective la data reînnoirii contului sau imediat, printr-o notificare separată a clientului. Pentru conturile dedicate și VPS, anulările devin efective imediat.

 

1.12.6. Domenii

 

1.12.6.1. Înregistrarea domeniilor

Domeniile sunt înregistrate prin intermediul unui terț, iar în anumite cazuri este necesar ca dumneavoastră să furnizați informațiile solicitate de aceștia, inclusiv, dar fără a se limita la: CNP, CUI, adresa, telefon, copie a cărții de identitate etc.

1.12.6.2. Reînnoiri domeniu

Reînnoirile de domenii sunt facturate și procesate cu treizeci (30) de zile înainte de data expirării. Este responsabilitatea dumneavoastră să notificați echipa de asistență Getspace prin e-mail dacă doriți să anulați orice înregistrare de domeniu cu cel puțin treizeci (30) de zile înainte de data reînnoirii. Nu se oferă rambursări după reînnoirea unui domeniu. Toate înregistrările și reînnoirile de domenii sunt finale și nerambursabile. În funcție de extensia domeniului, reînnoirile târzii pot atrage taxe suplimentare pentru restaurarea numelui de domeniu, care sunt determinate de entitatea responsabilă fiecărei extensii de domeniu în parte.

 

1.12.6.3. Taxe pentru domeniile oferite gratuit

Dacă planul dumneavoastră include un nume de domeniu gratuit și anulați în termen de 1 an, taxa noastră standard de 75 lei + TVA (n.r. suma se referă la domeniile .ro, pentru alte extensii, prețul poate să depășeasă această sumă) pentru numele de domeniu (și orice taxe aplicabile) și prețul numelui de domeniu vor fi deduse din rambursare.

 

1.12.6.4. Monede străine

Fluctuațiile cursului de schimb pentru plățile internaționale sunt constante și inevitabile. Toate rambursările sunt procesate în lei și vor reflecta cursul de schimb în vigoare la data rambursării, dacă este cazul. Toate rambursările sunt supuse acestei fluctuații, iar Getspace nu este responsabil pentru nicio modificare a cursului de schimb între momentul plății și momentul rambursării.

 

1.12.6.5. Rezilierea 

Getspace își rezervă dreptul de a vă întrerupe sau suspenda accesul la Servicii, integral sau parțial, fără notificare prealabilă, dacă: (i) nu achitați taxele datorate; (ii) încălcați acest Acord; (iii) acțiunile sau conținutul dumneavoastră poate dăuna Getspace sau terților, sau poate crea răspundere pentru Getspace sau terți, după cum determină Getspace la propria discreție; sau (iv) așa cum este specificat altfel în acest acord. În cazul unei astfel de rezilieri, nu veți primi rambursare pentru nicio taxă achitată în avans și veți fi responsabil pentru toate taxele și cheltuielile acumulate până la momentul rezilierii. În plus, puteți fi obligat să achitați toate taxele datorate pentru Servicii pentru restul termenului curent.

LA TERMINAREA SERVICIILOR, PENTRU ORICE MOTIV, CONȚINUTUL UTILIZATORULUI, SITE-URILE WEB ALE UTILIZATORULUI ȘI ALTE DATE VOR FI ELIMINATE DEFINITIV.

 

1.13. Utilizarea procesorului, lățimii de bandă și a spațiului de stocare

 

1.13.1. Utilizarea permisă a procesorului și a spațiului de stocare

Toată utilizarea spațiului de găzduire furnizat de Getspace este supusă termenilor prezentului Acord și Politicii de utilizare acceptabilă.

1.13.1.1. Spațiul de găzduire partajat trebuie utilizat exclusiv pentru fișiere necesare site-urilor găzduite, stocarea aferentă adreselor de e-mail și conținutul site-urilor utilizatorilor. Nu este permisă utilizarea spațiului de găzduire shared pentru stocare masivă, inclusiv, dar fără a se limita la, stocarea externă de fișiere electronice, e-mail sau gazde FTP (n.r. stocare în cloud sau alte situații similare). Getspace își rezervă dreptul de a examina fiecare cont partajat pentru utilizarea excesivă a resurselor, care poate indica o încălcare a acestui Acord sau a Politicii de utilizare acceptabilă. Getspace poate, la propria discreție, să restricționeze accesul la Servicii, să impună taxe suplimentare sau să elimine sau să șteargă Conținutul utilizatorului din conturile care încalcă aceste condiții.

 

1.13.1.2. Utilizarea serverelor dedicate și VPS este limitată de resursele alocate planului dumneavoastră.

 

1.13.2. Utilizarea lățimii de bandă 

Serverele shared, reseller, dedicate sau VPS nu au limitări în ceea ce privește utilizarea lățimii de bandă.

 

1.14. Garanție de funcționare (SLA) 

Dacă serverul dumneavoastră partajat sau reseller suferă o întrerupere care depășește garanția de disponibilitate de 99,9%, puteți primi o lună de credit în contul dumneavoastră. Această garanție nu acoperă întreruperile cauzate de întreținerea planificată. Acordarea oricărui credit rămâne la discreția Getspace și poate depinde de justificările prezentate. Rapoartele de monitorizare de la terți nu sunt acceptate pentru justificare din cauza variațiilor de rețea și disponibilitate. Pentru a solicita un credit, contactați-ne prin e-mail cu justificarea necesară în termen de 30 de zile de la sfârșitul lunii pentru care solicitați creditul. Această garanție se aplică doar pentru serviciile shared și reseller. Serverele dedicate beneficiază de o garanție separată de rețea.

 

1.15. Condițiile reseller (n.r. ale revânzătorului) și responsabilitatea clientului 

1.15.1. Revânzătorii trebuie să se asigure că fiecare dintre clienții lor respectă prezentul acord.

1.15.2. Revânzătorii sunt responsabili pentru suportul clienților lor. Getspace nu oferă asistență directă clienților resellerilor. Dacă un client al unui reseller contactează direct Getspace, ne rezervăm dreptul de a suspenda contul clientului până când resellerul își asumă responsabilitatea.

1.15.3. Revânzătorii sunt responsabili pentru conținutul stocat sau transmis sub contul lor și pentru acțiunile clienților lor. Orice activitate ilegală sau încălcare a acestui Acord va fi imputată resellerului.

1.15.4. Getspace nu este responsabil pentru actele sau omisiunile resellerilor noștri. Resellerul este de acord să despăgubească Getspace de la și împotriva oricăror revendicări făcute de orice Utilizator care rezultă din actele sau omisiunile resellerului.

1.15.5 Getspace își rezervă dreptul de a revizui programul nostru de reselling în orice moment. Modificările vor intra în vigoare atunci când sunt postate online sau la orice dată ulterioară, după cum poate fi stabilit de către Getspace.

1.15.6. Revânzătorii din programul Getspace Reseller își asumă toată responsabilitatea pentru facturare și asistență tehnică pentru fiecare dintre utilizatorii înscriși de reseller.

 

1.16. Afilierea și sistemul de afiliere 

Programul de afiliere se adresează exclusiv persoanelor juridice. Transferurile sunt realizate în termen de 20 de zile de la solicitarea acestora. Suma minimă pentru creditare este de 100 lei. Este interzis să folosiți propriile conturi sub programul de afiliere pentru a vă însuși comisioanele aferente. Comisioanele pentru programul de afiliere se stabilesc în mod individual. Înregistrarea în programul de afiliere necesită aprobarea în avans pentru a fi eligibilă.

 

1.17 Domenii 

1.17.1. Acest Contract de înregistrare a domeniului („Acordul”) între dumneavoastră („dumneavoastră”, „voi” sau „Registrant”) și Registratorul numelui de domeniu, prin intermediul căruia ați înregistrat/rezervat sau transferat către Registrator, stabilește termenii și condițiile pentru serviciul de înregistrare a numelui de domeniu al Registratorului și alte servicii asociate, după cum sunt descrise aici.

1.17.2. Dacă încheiați acest acord în numele unei companii sau al unei alte persoane juridice, declarați că aveți autoritatea de a lega această entitate de acești termeni și condiții, caz în care termenii „dvs.”, „dumneavoastră” și „Registrantul” se referă la această entitate.

1.17.3. Prezentul acord va intra în vigoare atunci când termenul domeniului dumneavoastră începe la Registrar și va rămâne în vigoare cât timp domeniul rămâne activ ca registrator. Registratorul poate alege să accepte sau să respingă înregistrarea, transferul sau reînnoirea domeniului din orice motiv, la propria sa discreție, respingerea incluzând, dar fără a se limita la, respingerea din cauza unei cereri pentru un domeniu interzis, a unui domeniu premium sau a domeniilor ce au suferit modificări de preț ce poate provoca pagube financiare pentru Getspace.

1.17.4. Registratorul este autorizat să furnizeze servicii de înregistrare și gestionare pe Internet pentru nume de domenii, pentru lista TLD-urilor, inclusiv, dar fără a se limita la, .ro, .com, .net, .org, .eu, .co.uk, .pl, .lt, .lv, .sk, .by, .ru. Lista TLD-urilor poate fi extinsă de Getspace fără a modifica sau actualiza acești termeni și condiții.

1.17.5. Înregistrarea domeniului este efectuată conform informațiilor furnizate de dumneavoastră, iar Getspace nu este responsabil pentru erorile de tastare sau alte greșeli tehnice făcute de dumneavoastră sau de alți intermediari.

1.17.6. Numele de domeniu este înregistrat în numele dumneavoastră. Sunteți considerat proprietarul numelui de domeniu, iar Getspace este considerat managerul tehnic al numelui de domeniu.

1.17.7. Toate numele de domenii înregistrate la Getspace pot fi utilizate cu serverele de nume implicite ns1.getspace.us și ns2.getspace.us sau ns3.getspace.us și ns4.gespace.us. Aveți libertatea de a configura alte nameservere sau de a le modifica oricând, dar Getspace nu garantează calitatea gestionării domeniului sub nameserverele altor furnizori.

1.17.8. Numele de domeniu sunt înregistrate sau reînnoite pe durata comandată și plătită de client. Înregistrarea domeniului se efectuează imediat după plată. Dacă plătiți pentru înregistrarea domeniului prin transfer bancar manual, domeniul este înregistrat sau reînnoit în 3 zile lucrătoare de la primirea plății. Getspace poate utiliza software de la terți pentru a înregistra numele de domeniu. Termenii și condițiile pot varia în funcție de zona domeniului.

1.17.9. Confirmați că informațiile furnizate necesare pentru înregistrarea domeniului sunt corecte, identificând proprietarul real al domeniului. Sunteți de acord că datele personale furnizate vor fi utilizate pentru înregistrarea domeniului.

1.17.10. Sunteți de acord că informațiile dumneavoastră personale vor fi incluse în baza de date publică WHOIS, utilizată pentru a identifica proprietarii de domenii. Sunteți conștient și de acord că fiecare domeniu are reguli de înregistrare diferite și că registratorii diferiți aplică reguli diferite pentru afișarea datelor personale.

1.17.11. Getspace nu oferă rambursări pentru înregistrările de domenii sub nicio formă, având în vedere că registratorii centrali nu returnează sumele pentru înregistrarea domeniilor. 

1.17.12. Cu 30 de zile înainte de sfârșitul perioadei de valabilitate a domeniului, Getspace vă va trimite un e-mail pentru reînnoire. Dacă plata pentru reînnoirea domeniului nu este efectuată înainte de data scadenței, Getspace nu poate garanta posibilitatea de reînnoire a domeniului.

1.17.13. Getspace permite gestionarea completă a numelui de domeniu de către client, atât timp cât infrastructura tehnică disponibilă o permite (unele extensii de domenii nu permit anumite operațiuni și implicit, nici platforma Getspace), inclusiv setarea ID-ului proprietarului, schimbarea nameserverelor, setarea și modificarea adresei IP a domeniului (n.r. CNAME – valabil doar pentru domenii conectate la o găzduire), setarea și schimbarea redirecționărilor (n.r. A Redirect – valabil doar pentru domenii conectate la o găzduire) domeniului și transferul domeniului către un alt registrator.

 

1.18. Găzduirea Shared (conturi ce folosesc resursele comune a unui server, conturi non-revânzător) 

Conturile shared nu pot fi folosite pentru a revinde găzduirea web către terți. Dacă doriți să revindeți găzduirea, este necesar să optați pentru un cont de reseller.

 

1.19. Servere dedicate 

Getspace își rezervă dreptul de a reseta parola pe un server dedicat dacă parola din evidențe nu este actuală, pentru a permite efectuarea auditurilor de securitate, conform cerințelor centrului nostru de date. Este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că există o adresă de e-mail validă și o parolă root actualizată în evidențele pentru serverul dumneavoastră dedicat, pentru a preveni întreruperile cauzate de resetarea forțată a parolei. Getspace își rezervă dreptul de a efectua verificări și acțiuni administrative la cererea centrului de date. Serverele dedicate nu beneficiază de backup-uri efectuate de noi. Este responsabilitatea dumneavoastră să mențineți backup-uri. Serverele dedicate cu facturi restante pentru mai mult de zece (10) zile pot fi supuse ștergerii, ceea ce va duce la pierderea tuturor datelor de pe server. Getspace nu va fi responsabil pentru pierderea datelor rezultată din astfel de ștergeri.

 

1.20. VPS

Pachetelor VPS sunt aplicate termeni și condiții similare cu a serverelor dedicate. Resursele nu pot depăși limitele stabilite. Copiile de siguranță, licențele sistemelor de operare sau a altor soluții software sunt responsabilitatea clientului.

 

1.20.1. Anulări și rambursări

Orice comportament abuziv față de personalul nostru, în orice mediu sau format, va rezulta în suspendarea sau încetarea serviciilor dumneavoastră. Clienții pot anula serviciile oricând prin trimiterea unei solicitări printr-un tichet de suport. Getspace oferă o garanție necondiționată de rambursare a banilor de 14 zile pentru serverele private virtuale, aplicabilă oricărui client care a efectuat prima plată prin card de credit sau transfer bancar.

Doar conturile care solicită rambursarea pentru prima oară sunt eligibile pentru aceasta. Dacă ați avut anterior un cont la noi pe care l-ați anulat și apoi v-ați înscris din nou, sau dacă ați deschis un al doilea cont la noi, nu veți fi eligibil pentru rambursare.

Următoarele metode de plată sau situații nu sunt eligibile pentru rambursări, iar orice rambursare va fi acordată ca credit în contul de găzduire:

  • Plăți efectuate prin Western Union;
  • Plăți efectuate prin cecuri;
  • Depășirea limitelor de utilizare a resurselor.

Conturile VPS nu trebuie să:

  • Depășească o utilizare a procesorului de peste 100% pentru mai mult de 15 minute;
  • Ruleze IRCd-uri publice sau boți cu intenții rău intenționate;
  • Ruleze orice tip de client sau tracker BitTorrent care accesează sau descarcă conținut ilegal;
  • Folosească un proxy deschis/public sau să acceseze conținut ilegal/malitios prin intermediul unui proxy;
  • Ruleze aplicații care consumă intensiv I/O și care pot afecta negativ operațiunile normale ale serverului.

1.20.2. Inoduri(fișiere sau directoare prezente în sistem)

Conturile VPS pot avea o limită aplicată de 500.000 inoduri pentru a proteja sistemul împotriva abuzurilor care pot afecta alți clienți. Limita de inoduri poate fi mărită dacă există motive legitime pentru aceasta. Pentru a solicita o ajustare a limitei, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență prin sistemul de tichete de suport.

 

Politica de notificare

Conturile VPS vor fi guvernate de Termenii și condițiile noastre generale.

 

1.20.3. Backup și pierdere de date

Utilizarea acestui serviciu este pe riscul dumneavoastră exclusiv. Serviciul nostru de rezervă vă este oferit ca o curtoazie. Getspace nu este responsabil pentru fișierele și / sau datele care se află în contul dumneavoastră. Sunteți de acord să vă asumați întreaga responsabilitate pentru fișierele și datele transferate și să mențineți toate copiile de rezervă adecvate ale fișierelor și datelor stocate pe serverele Getspace. Copiile de rezervă nu vor fi furnizate pentru conturile care au fost suspendate sau închise indiferent de motiv motiv.

 

1.20.4. Garanție de funcționare

Aprobarea oricărui credit pentru perioade în care serviciile pot fi nefuncționale este la discreția Getspace, bazându-se pe justificarea prezentată de către client. Rapoartele serviciilor de monitorizare terțe nu sunt acceptate ca justificare din cauza varietății de factori, inclusiv capacitatea rețelei monitorizate și disponibilitatea de tranzit. Timpul de funcționare al serverului este determinat de sistemul de operare și serverul web Apache(sau alternative), care poate diferi de timpul de funcționare indicat de alte servicii individuale. Pentru solicitarea unui credit, contactați echipa noastră de asistență prin sistemul de tichete de suport. Garanția de disponibilitate de 99,9% se aplică doar soluțiilor partajate și de reseller. Serverele dedicate și VPS sunt subiectul unei garanții de rețea, în care creditul este proporțional cu durata întreruperii serviciului, independent de garanția noastră de disponibilitate.

 

1.21. Depozitare în cloud

Getspace nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele pierderi de date în cazul unei defecțiuni a serviciului de stocare în cloud. Termenii serviciului de stocare în cloud pot fi modificați în orice moment, inclusiv capacitatea de stocare disponibilă.

 

1.22. Modificarea prețurilor

Getspace își rezervă dreptul de a modifica prețurile sau orice alte taxe asociate, în orice moment. Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați periodic informațiile de facturare furnizate de Getspace prin instrumentul de facturare al utilizatorului sau prin alte canale de comunicare, inclusiv notificările trimise sau postate de Getspace.

 

1.23. Cupoane

Reducerile și codurile promoționale sunt destinate exclusiv conturilor și clienților noi și nu sunt aplicabile pentru achiziționarea de înregistrări de domenii, cu excepția cazurilor specificate. Dacă ați utilizat anterior un domeniu pentru înregistrare, nu puteți folosi un nou cupon pentru reînregistrarea aceluiași domeniu la o dată ulterioară. Orice cont care încalcă aceste reguli va fi evaluat de departamentul nostru de vânzări, iar taxele corespunzătoare vor fi aplicate contului. Abuzul de cupoane nu este tolerat și poate conduce la suspendarea sau închiderea contului dumneavoastră. Toate cupoanele și reducerile sunt valabile doar pentru achiziția inițială și nu influențează costurile de reînnoire sau prețurile recurente.

 

1.24. Limitarea răspunderii

Indiferent de situație, persoanele care conduc, angajații sau reprezentanții Getspace nu sunt responsabili pentru orice fel de pierdere sau daună pe care voi sau altcineva o puteți avea ca urmare a folosirii serviciilor noastre. Acest lucru include, dar nu se limitează la, pierderea banilor sau a informațiilor din cauza utilizării serviciilor noastre sau a oricărui conținut descărcat prin intermediul acestora, indiferent de circumstanțe.

Responsabilitatea Getspace față de dumneavoastră sau orice altă entitate, indiferent de motiv sau circumstanță, nu va depăși suma plătită către Getspace în ultimele 90 de zile. Această limită de responsabilitate nu se va extinde sau mări sub nicio formă.

 

1.25. Despăgubire

Vă angajați să protejați Getspace, afiliații noștri și personalul nostru împotriva oricăror probleme legale sau cheltuieli care pot apărea din utilizarea serviciilor noastre de către dumneavoastră, încălcarea acestui Acord de către dumneavoastră, sau orice greșeală pe care o faceți. Acest lucru înseamnă că dacă cineva ne dă în judecată din cauza a ceva ce ați făcut dumneavoastră, va trebui să plătiți pentru a rezolva problema. Această obligație rămâne în vigoare chiar dacă încetați să folosiți serviciile noastre.

 

1.26. Jurisdicție

Folosind serviciile noastre, sunteți de acord că orice neînțelegere legată de acest Acord va fi rezolvată în instanțele din România.

 

1.27. Contractor independent

Getspace și dumneavoastră suntem parteneri independenți. Acest Acord nu creează o relație de angajare, parteneriat sau agenție între noi.

 

1.28. Legea aplicabilă

Orice controversă sau reclamație care decurge din sau se referă la prezentul acord, formarea prezentului acord sau încălcarea prezentului acord, inclusiv orice reclamație bazată pe un presupus delict, va fi guvernată de legile României.

 

1.29. Renunțare

Getspace nu este responsabil pentru orice daună care ar putea afecta afacerea dumneavoastră ca urmare a utilizării serviciilor noastre. Nu garantăm că serviciile vor îndeplini toate nevoile dumneavoastră sau că vor fi întotdeauna disponibile fără întreruperi. Nu suntem responsabili pentru pierderea datelor sau pentru orice probleme cauzate de întârzieri sau greșeli în livrarea serviciilor.

 

1.30. Copii de rezervă și pierderi de date

Utilizarea serviciilor Getspace este pe propriul dumneavoastră risc. Facem backup-uri zilnice, dar păstrarea acestora depinde de planul pe care l-ați ales și pot fi păstrate de la 5 până la 30 de zile. Nu suntem responsabili pentru pierderea datelor sau a fișierelor de pe contul dumneavoastră. Este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că aveți copii de rezervă pentru toate datele importante.

 

1.31. Garanție limitată

Serviciile pe care vi le oferim sunt așa cum sunt („ca atare”) și în limita disponibilității. Getspace și toți cei cu care lucrăm (inclusiv angajații și furnizorii) nu oferim garanții specifice sau promisiuni pentru serviciile pe care le furnizăm, în afara celor descrise aici. Asta înseamnă că nu garantăm că serviciile vor funcționa perfect tot timpul, că veți obține anumite rezultate folosindu-le sau că toate informațiile obținute prin servicii vor fi întotdeauna exacte. De asemenea, nu suntem responsabili pentru ce faceți cu informațiile sau datele pe care le transferați sau le stocați folosind serviciile noastre. Această secțiune rămâne valabilă chiar și după ce nu mai folosiți serviciile noastre.

 

1.32. Dezvăluirea datelor către organele de drept

Getspace poate dezvălui informații despre Utilizator agențiilor ce se ocupă cu aplicarea legii fără consimțământ sau notificări ulterioare Utilizatorului, la cererea legală a acestor agenții. Cooperăm pe deplin cu agențiile de aplicare a legii.

 

1.33. Prioritatea acordului

Prezentul acord, inclusiv documentele încorporate aici prin referință, înlocuiește toate discuțiile, negocierile și acordurile anterioare dintre părți cu privire la obiectul prezentului contract, iar acest acord constituie acordul unic și întreg între părți cu privire la aspectele acoperite prin prezenta.

 

1.34. Titluri ale punctelor sau a sub-punctelor

Titlurile din prezentul document sunt doar pentru a facilitatea înțelegerea mai ușoară a textelor și nu fac parte din prezentul acord.

 

1.35. Modificări ale Acordului sau ale Serviciilor

Putem schimba termenii acestui acord oricând. Dacă aducem modificări importante, vom actualiza data revizuirii la sfârșitul documentului. Oricare dintre aceste schimbări devine efectivă imediat ce este publicată, dacă nu se specifică altfel. Continuând să folosiți serviciile noastre după aceste modificări, înseamnă că sunteți de acord cu noile termeni.

 

1.35.2. Getspace își rezervă dreptul de a modifica, schimba sau întrerupe orice aspect al Serviciilor în orice moment.

 

1.36. Hotărâri legale

În cazul în care o dispoziție sau o parte a oricărei prevederi a prezentului acord este considerată ilegală, invalidă sau inexecutabilă de către o instanță de jurisdicție competentă, dispozițiile sau porțiunile rămase (cu excepția cazului în care se specifică altfel) din acestea vor rămâne în vigoare și de efect.

 

1.37. Renunțare

Nicio imposibilitate sau întârziere de către dumneavoastră sau Getspace în exercitarea vreunui drept sau rezoluție prezentată nu va funcționa ca o motivare de renunțare la servicii. De asemenea, dacă am acceptat o dată o încălcare a acordului, asta nu înseamnă că vom accepta încălcări similare pe viitor.

 

1.38. Cesiune; Succesori

Nu puteți transfera acest acord sau orice drepturi și obligații aferente fără acordul nostru scris. Orice încercare de a face acest lucru este nulă. Noi putem transfera drepturile și obligațiile noastre către alții și putem permite altor persoane să ne ajute să ne îndeplinim obligațiile, fără să vă cerem permisiunea. Acest acord este valabil nu doar pentru noi și pentru dumneavoastră, ci și pentru succesorii noștri sau oricine preia drepturile și obligațiile noastre.

 

1.39. Forța Majoră

Niciuna dintre părți nu este răspunzătoare pentru orice neplată sau întârziere în îndeplinirea oricărei obligații care îi revin în temeiul prezentului acord (în afară de neefectuarea plăților la scadență), dacă o astfel de neplată sau întârziere este cauzată, direct sau indirect, de forțe aflate dincolo de controlul rezonabil al acestei părți, inclusiv, fără limitare, incendiu, inundații, conflicte de muncă, accidente, acte de război sau terorism, întreruperi ale transportului sau comunicațiilor, lipsuri de aprovizionare sau eșecul oricărei terțe părți de a îndeplini orice angajament în legătură cu producția sau livrarea oricărui echipament sau material necesare pentru ca o astfel de parte să își îndeplinească obligațiile prezentate.

 

1.40. Plângeri

Orice plângere se va realiza prin deschiderea unui tichet de suport(trimite o sesizare) pe getspace.ro. Procesarea plângerilor poate dura până la 14 zile.

 

1.41. Livrarea de servicii

Serviciile sunt livrare automat odată cu confirmarea comenzii(manuală în cazul transferurilor bancare și automate în cazul plății cu cardul), devenind active instant. Prețurile afișate pe site reprezintă costurile actuale pentru servicii și pot suferii modificări în timp. Singura metodă care garantează că veți beneficia de aceste servicii la prețul curent afișat este plata în avans pe o perioadă mai lungă.

 

2. Politica de utilizare acceptată

Această Politică de Utilizare Acceptabilă („AUP”) vă explică regulile pe care trebuie să le urmați când folosiți serviciile oferite de Getspace. Acest document face parte din Termenii și Condițiile Getspace și poate fi schimbat de noi oricând, fără să vă anunțăm în prealabil.

Trebuie să folosiți serviciile noastre doar în scopuri legale și să respectați toate legile aplicabile. Ne rezervăm dreptul de a refuza serviciile oricui și de a elimina orice conținut care nu respectă această politică, fără a vă notifica înainte. Dacă nu răspundeți la cererile noastre, s-ar putea să vă suspendăm sau să vă închidem contul.

2.1. Utilizări interzise

 

2.1.1. Încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală

Utilizarea Serviciilor pentru încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală ale unei alte părți este interzisă. Aceasta include, dar nu se limitează la, copierea sau distribuirea neautorizată de filme, muzică, cărți, fotografii, software/warez sau orice altă operă protejată prin drepturi de autor. Vânzarea sau oferirea spre vânzare a oricărei mărfi contrafăcute va duce la închiderea imediată a contului dumneavoastră. Orice cont care încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale altora va fi eliminat rapid sau accesul la material va fi dezactivat. Orice cont care se constată că încalcă în mod repetat această interdicție va fi suspendat sau reziliat.

Dacă credeți că drepturile dumneavoastră de proprietate intelectuală sunt încălcate, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa contact@getspace.ro.

 

2.1.2. Utilizarea unui cont shared ca dispozitiv de rezervă / stocare

Nu puteți utiliza un cont de găzduire partajat ca dispozitiv de backup / stocare, cu excepția unei backup cPanel a aceluiași cont. Vă rugăm să nu faceți copii de rezervă ale copiilor de rezervă.

 

2.2. Material inacceptabil

 

2.2.1. Materialul inacceptabil de pe serverele noastre include fără limitare:

 

2.2.1.1. Topuri:

Scripturi / roboți IRC;
IRCD (servere irc);
Scripturi proxy / anonimizatoare;
Scripturi de găzduire a imaginilor (similar cu Photobucket sau Tinypic);
Site-uri AutoSurf / PTC / PTS / PPC;
Scanere IP;
Programe / Scripturi / Aplicații Bruteforce;
Mail Bombers / Scripturi Spam;
Servicii Banner-Ad (rotație publicitară banner comercial);
Scripturi File Dump / Mirror (similar cu rapidshare);
Streaming audio comercial (mai mult de unul sau două fluxuri);
Escrow / Debenturi bancare;
Programe cu randament ridicat (HYIP) sau site-uri conexe;
Site-uri de investiții (FOREX, E-Gold Exchange, Second Life / Linden Exchange, Ponzi, MLM / Pyramid Scheme);
Vânzarea sau distribuirea oricărei substanțe controlate fără dovada prealabilă a permisului (autorizațiilor) adecvat (e)
Programe Prime Banks;
Site-uri de loterie / jocuri de noroc;
MUD-uri / RPG-uri / PBBG-uri;
Site-uri / arhive / programe axate pe hackeri;
Site-uri care promovează activități ilegale;
Forumuri și / sau site-uri web care distribuie sau conectează la conținut warez / piratat / ilegal;
Debenturi bancare / programe de tranzacționare a obligațiunilor bancare;
Site-uri frauduloase (inclusiv, dar fără a se limita la site-urile listate la aa419.org & escrow-fraud.com);
Mailer Pro;
Scripturi de e-mail pentru butoane;
Transmisie sau streaming de evenimente sportive live (UFC, NASCAR, FIFA, NFL, MLB, NBA, WWE, WWF etc.);
Gateway-uri SMS anonime sau în bloc;
Minerit Bitcoin;
Site-uri de împrumut PayDay (inclusiv orice site legat de împrumuturi PayDay, programe afiliate de împrumut PayDay etc.);

2.2.1.2. Pornografia infantilă este strict interzisă

Conținutul care este potențial dăunător minorilor, așa cum se determină la discreția exclusivă a Getspace sau a organelor abilitate, este strict interzis, inclusiv, dar fără a se limita la, pornografie infantilă sau conținut perceput a fi pornografie infantilă. Orice site web care găzduiește pornografie infantilă sau care face legătura cu pornografie infantilă va fi suspendat imediat fără notificare prealabilă.

 

2.2.1.3. Alte conținuturi interzise

Ne rezervăm dreptul de a refuza serviciul către oricine (de a ne selecta clientela). Orice material care, după părerea noastră, este obscen, amenințător, ilegal sau încalcă în orice mod Termenii și condițiile sau acest AUP poate fi eliminat de pe serverele noastre (sau dezactivat în alt mod), cu sau fără notificare.

 

2.3. Utilizarea inacceptabilă a resurselor

 

2.3.1. Nu puteți utiliza găzduirea partajată(shared) dacă:

Folosiți în mod repetat douăzeci și cinci la sută (25%) sau mai mult din resursele sistemului nostru mai mult de nouăzeci (90) de secunde la un moment dat. Activitățile care ar putea provoca această utilizare excesivă includ, dar nu se limitează la: scripturi CGI, FTP, PHP, HTTP etc.

.

 

2.3.2. Inoduri

Pentru a preveni utilizarea excesivă a resurselor, am stabilit limite pentru numărul de inoduri (adică fiecare fișier sau folder) pe care îl puteți avea în conturile dumneavoastră. Pentru planurile pe SSD sau WordPress, limita este de 100.000 ca limită soft și 110.000 ca limită hard. Pentru planurile WordPress dedicate magazinelor online, limitele sunt de 200.000 soft și 220.000 hard. Diferența dintre limita soft și cea hard este că, depășind limita soft, sistemul încă permite stocarea unor noi informații pentru o perioadă, dar odată atinsă limita hard, nu mai permite adăugarea de noi fișiere.

Un inod este folosit de fiecare dată când creați un nou fișier sau folder, inclusiv pagini web, imagini, e-mailuri etc. Dacă ștergeți și creați constant un număr mare de fișiere, sau aveți sute de mii de fișiere, sau afectați performanța sistemului de stocare, contul dumneavoastră ar putea fi verificat sau chiar suspendat.

Cauza principală a inodurilor excesive se datorează de obicei Utilizatorilor care își lasă adresa catchall activată, dar nu își verifică niciodată adresa de e-mail a contului principal. În timp, zeci de mii de mesaje (sau mai multe) se acumulează, împingând în cele din urmă contul peste o cantitate acceptabilă de inoduri. Pentru a dezactiva căsuța poștală implicită, conectați-vă la cPanel/Direct și alegeți „Mail”, apoi „Adresă implicită”, „Setați adresa implicită”, apoi tastați: „: fail: No such user here” sau solicitați asistență printr-un tichet de suport.

 

2.4. Politica de spam nu este tolerată

2.4.1. Adoptăm o poziție de toleranță zero împotriva trimiterii de e-mailuri nesolicitate, e-mailuri în masă (n.r. mail marketing sau similare) și spam. „Listele sigure”, listele cumpărate și vânzarea listelor vor fi tratate ca spam. Putem închide contul oricărui utilizator care trimite spam cu sau fără notificare.

2.4.2. Site-urile publicitate sau promovate prin spam (Spamvertised) nu pot fi găzduite pe serverele noastre. Această prevedere include, dar nu se limitează la, spamul trimis prin fax, telefon, poștă, e-mail, mesagerie instantanee sau usenet / grupuri de știri. Nicio organizație sau entitate listată în ROKSO nu poate fi găzduită pe serverele noastre. Orice cont de utilizator care are ca rezultat plasarea pe lista neagră a IP-urilor noastre va fi imediat suspendat și / sau închis.

 

2.4.3. Getspace își rezervă dreptul de a solicita modificări sau de a dezactiva, după caz, orice site web, cont, bază de date sau altă componentă care nu respectă politicile noastre sau de a efectua astfel de modificări în caz de urgență pe care le considerăm necesare, la propria noastră discreție.

 

2.4.4. Getspace își rezervă dreptul de a percepe deținătorului contului utilizat pentru a trimite orice e-mail nesolicitat o taxă de curățare sau orice taxe suportate pentru eliminarea din liste negre, la propria noastră discreție.

 

2.5. Politica de defăimare

Site-urile găzduite pe serverele Getspace din Uniunea Europeană sunt reglementate de legislația Uniunii Europene. În consecință, politica Getspace nu este de a elimina materialele presupuse defăimătoare de pe site-urile găzduite pe serverele noastre, cu excepția cazului în care materialul a fost considerat defăimător de către o instanță, după cum se dovedește printr-o decizie judecătorească. În calitate de gazdă web, Getspace nu este un editor de conținut pentru utilizatori și nu suntem în măsură să investigăm veridicitatea revendicărilor individuale de defăimare. Ne bazăm pe sistemul juridic și instanțele judecătorești pentru a stabili dacă materialul este într-adevăr defăimător. În orice caz în care o hotărâre judecătorească indică faptul că materialul este de natură defăimătoare, calomnioasă sau calomnioasă, vom dezactiva accesul la material. În mod similar, în orice caz în care o instanță a introdus o hotărâre împotriva punerii la dispoziție a conținutului sau materialului specificat, vom respecta și vom elimina sau dezactiva accesul la materialul în cauză.

 

2.6. Încălcări AUP

 

2.6.1. Reseller (n.r. revânzători)

Dacă există o încălcare a acestui AUP de către unul dintre contul clientului unui reseller, Getspace va suspenda site-ul web în cauză și îl va notifica pe reseller, astfel încât resellerul să poată închide contul. Getspace poate, dar nu este obligat să monitorizeze contul sau site-ul web pentru orice încălcare ulterioară. Apariția unor încălcări suplimentare sau repetate poate duce la închiderea imediată a contului de reseller.

2.6.2. Clienți direcți

2.6.2.1. Serviciile dumneavoastră pot fi reziliate cu sau fără notificare în cazul oricărei încălcări a prezentului AUP. Dacă este cazul, încălcările vor fi raportate organelor competente de aplicare a legii.

2.6.2.2. Eșecul de a răspunde la un e-mail din partea echipei noastre de asistență în termen de douăzeci și patru (24) de ore sau, după cum se specifică altfel în e-mail, poate duce la suspendarea sau încetarea Serviciilor dumneavoastră. Toate problemele de abuz trebuie tratate prin tichet de suport și vor primi un răspuns în termen de 2-4 zile lucrătoare.

2.6.2.3. Dacă credeți că ați descoperit o încălcare a AUP, vă rugăm să o raportați printr-un tichet de suport sau la: contact@getspace.ro

2.6.2.4. Încălcările (utilizarea abuzivă și conturile infectate cu material malițios) pot fi remediate fără notificare prealabilă dacă periclitează siguranța sistemelor, ducând la taxarea contului, fără posibilitate de rambursare. Dacă raportăm activității neautorizate pe contul unui client (spam, existența fișierelor infectate etc.), acesta trebuie să elimine acești termeni în termen de 24 de ore, în caz contrar contul va fi șters sau suspendat iar recuperarea fișierelor va fi imposibilă.

2.6.2.5. Nu suntem responsabili pentru cazurile de hacking sau diferite tipuri de atacuri asupra site-ului web, pierderea datelor etc. Serviciul nu include curățarea, repararea sau protecția site-urilor web după hacking, dar un astfel de serviciu poate fi achiziționat separat.

 

 

 

3. Prevederi speciale

 

Aceste prevederi se aplică în cazul participării în programe speciale (n.r. WAcademy sau similare)

3.1. Înregistrarea domeniilor

3.1.1. Getspace oferă servicii de înregistrare a domeniului cu următoarele TLD-uri(extensii): .ro, .com, .net, .org, .eu, .co.uk, .pl, .lt, .lv, .sk, .by, .ru. Lista posibilelor TLD-uri poate fi extinsă de Getspace fără a modifica sau actualiza acești termeni și condiții.

3.1.2. Înregistrarea domeniului se execută în conformitate cu informațiile furnizate de client, iar Getspace nu este responsabilă pentru greșelile de tastare sau de prezentare a datelor făcute de client. Clientul este responsabil de verificarea corectitudinii numelui de domeniu facturat.

3.1.3. Numele de domeniu sunt înregistrate în numele clientului. Clientul este considerat proprietarul numelui de domeniu, iar Getspace este considerat manager tehnic al numelui de domeniu.

3.1.4. Toate numele de domenii înregistrate la Getspace pot fi utilizate cu serverele de nume implicite ns1.getspace.us și ns2.getspace.us sau ns3.getspace.us și ns4.getspace.us. Clientul este liber să configureze orice alte nameservere sau să le schimbe oricând, dar Getspace nu garantează calitatea gestionării domeniului sub serverele de nume ale altor furnizori.

3.1.5. Numele de domeniu sunt înregistrate sau reînnoite pe durata comandată și plătită de client. Înregistrarea domeniului se execută imediat după plata clientului. Dacă clientul plătește prin alte metode decât plata cu cardul, domeniul este înregistrat sau reînnoit în 3 zile lucrătoare de la confirmarea plății. Getspace poate utiliza programe terțe pentru a înregistra numele domeniului.

3.1.6. Clientul, prin prezentarea informațiilor, confirmă că informațiile prezentate sunt corecte, identificând proprietarul real al domeniului. Clientul confirmă și este de acord că datele personale prezentate de acesta vor fi utilizate pentru înregistrarea domeniului.

3.1.7. Clientul este de acord că informațiile sale personale vor fi furnizate în baza de date publică WHOIS utilizată pentru a identifica proprietarii domeniului. Clientului i se spune că fiecare domeniu are reguli de înregistrare diferite și că registratorii diferiți aplică reguli diferite pentru afișarea datelor cu caracter personal.

3.1.8. Getspace nu rambursează nicio înregistrare a domeniului în niciun caz, ținând cont de faptul că niciun registrator central nu rambursează înregistrarea domeniului.

3.1.9. Cu 30 de zile înainte de sfârșitul înregistrării domeniului, Getspace trimite un e-mail către client pentru o prelungire a înregistrării domeniului. Clientul care plătește o factură pentru prelungirea de domeniu utilizând plata cu cardul, valabilitatea domeniului va fi prelungită automat pentru timpul plătit. În cazul în care clientul nu plătește factura înainte de data scadenței reînnoirii domeniului, Getspace nu garantează posibilitatea de a reînnoi domeniul. Clientul poate executa plata efectuând tranzacții bancare, manuale, dar pentru a asigura reînnoirea fără probleme a domeniului, clientul trebuie să execute plata cu 3 zile lucrătoare înainte de data de încheiere a domeniului.

3.1.10. Getspace îi permite clientului să-și gestioneze pe deplin numele de domeniu, setul de identificare și schimbarea nameserverelor, setarea și schimbarea adresei IP a domeniului (dacă domeniul este conectat la o găzduire web de la Getspace), setarea și schimbarea redirecționărilor domeniului (dacă domeniul este conectat la o găzduire web de la Getspace) și transferarea domeniului către alt registrator de domenii.

 

3.2. Servicii de găzduire

3.2.1. Getspace oferă două categorii de servicii de găzduire eligibile cu programele speciale: găzduire WordPress pentru site-uri web și găzduire magazin online WordPress.

3.2.2. Serviciile de găzduire includ un mediu complet de găzduire pentru fișiere, baze de date și adrese de e-mail. Serviciile de găzduire includ, de asemenea, suport tehnic prin sistemul de tichete. În unele cazuri, Getspace poate să ofere unor proiecte care au găzduire activa, la cerere, mediu de dezvoltare, acces la unele licențe pe durata desfășurării proiectului sau a suportului prioritar către prestatorii serviciului. Serviciul de găzduire nu include suport în utilizarea software-ului terților, precum și administrarea site-ului web sau configurarea adreselor de e-mail pe clienți precum Outlook sau a soluțiilor similare..

3.2.3. Getspace caută să ofere servicii de găzduire de cea mai înaltă calitate posibilă și se asigură că serverul funcționează 99,9% din timp. Clienții vor fi informați cu privire la modificările tehnice planificate, lucrările preventive sau îmbunătățirile, care pot afecta prestarea corespunzătoare a serviciilor înainte cu o zi lucrătoare.

3.2.4. În cazul unor probleme tehnice, Getspace este obligată să elimine întreruperile serviciului în cel mai scurt timp posibil.

3.2.5. Pentru a asigura confortul clienților săi, Getspace nu stabilește limite de spațiu pe disc pentru anumite planuri de găzduire și le oferă clienților posibilitatea de a utiliza cât mai mult spațiu pe disc, lățime de bandă și adrese de e-mail. Pentru a asigura un serviciu profesional, Getspace ar putea stabili o limită pentru un client, separat, dacă utilizarea resurselor sale dăunează sau amenință utilizarea facilă a serviciilor pentru alți clienți. Resursele nelimitate nu sunt destinate proiectelor web care vizează în mod direct utilizarea spațiului pe disc, cum ar fi depozitele de date, arhivarea fișierelor, stocarea videoclipurilor sau a altor medii etc. Resursele nelimitate sunt destinate a fi utilizate pentru obiectivul său principal – site-uri web sau găzduirea magazinelor online.

3.2.6. Toate informațiile încărcate și stocate pe găzduire Getspace, precum și mesajele de e-mail trimise și primite de clienți în căsuța personală de e-mail sunt considerate a fi proprietatea clientului.

3.2.7. Este interzisă publicarea, stocarea sau arhivarea informațiilor care promovează, difuzează sau promovează pornografia, violența sau alte activități ilegale care sunt calomnioase, umilitoare, amenințătoare, hărțuiesc libertatea și demnitatea umană, incitarea la ură națională, rasială, religioasă, socială și de gen, încalcă dreptul persoanei la viață privată, dezvăluie secrete comerciale, încalcă drepturile de proprietate intelectuală precum și alte informații interzise sau restricționate de legile României, legislația Uniunii Europene sau acordurile internaționale. În cazul în care acest tip de conținut este detectat pe site-ul găzduit pe serverul de găzduire web Getspace, orice persoană se poate adresa la contact@getspace.ro pentru a elimina un astfel de conținut.

3.2.8. Dacă vreun serviciu de găzduire sau conex (n.r. realizarea site-ului) este inclus în pachetul de servicii, în care unele servicii sunt furnizate cu prețuri speciale (reduceri sau gratuit), rezilierea contractului de găzduire înseamnă anularea prețului special care determină clientul să plătească pentru toate serviciile oferite acestuia la prețuri întregi.

3.2.9. Getspace oferă servicii de cea mai înaltă calitate, dar nu este responsabil pentru continuitatea acestor servicii sau alte întreruperi ale serviciilor care apar din vina altor entități sau din cauza forței majore.

3.2.10. Getspace nu este responsabil pentru conținutul informațiilor furnizate de client pe site-urile găzduite, nu este controlat și nici nu este afectat de Getspace. Responsabilitatea deplină pentru acuratețea informațiilor stocate, respectarea legilor din România, utilizarea e-mailului în acest scop și conținutul informațiilor trimise acestuia, revine clientului.

3.2.11. Este interzisă utilizarea adreselor de e-mail, găzduite pe serverele Getspace în scopul spamului. Cutiile poștale nu pot fi utilizate pentru arhivarea fișierelor, din acest motiv, Getspace poate solicita clientului să șteargă fișierele găzduite pe adresele de e-mail în acest scop. Dacă clientul nu reușește să șteargă arhiva, Getspace o poate realiza această acțiune, dar întotdeauna cu o notificare prealabilă către client. În mod implicit, adresele de e-mail au o limită de 200 de e-mail-uri pe zi, dar în cazul în care cutia poștală a clienților întrerupe utilizarea facilă a serviciilor de găzduire pentru alți clienți, această limită poate fi micșorată.

3.2.12. În cazul în care Getspace observă o activitate suspectă, de exemplu, o structură de cod dăunătoare sau malițioasă care creează cereri de server, creșterea neobișnuită a utilizării procesorului, trimiterea continuă de spam, alte posibile amenințări la utilizarea ușoară a serviciilor de găzduire pentru alți clienți sau încălcarea acestor termeni și condiții pe care Getspace le are dreptul de a suspenda contul clientului fără o notificare prealabilă.

3.2.13. Contul de găzduire web este suspendat dacă serviciile nu sunt prelungite în 7 zile după data de încheiere. Dacă serviciile nu sunt prelungite în 30 de zile de la sfârșitul acestuia, acestea sunt șterse din sistemul Getspace. Restabilirea contului șters este posibilă contra unei taxe suplimentară, dar numai dacă există o copie de rezervă lunară pentru contul în cauză.

3.2.14. Clientul are dreptul de a rezilia contractul în mod unilateral și de a refuza furnizarea de servicii, informând Getspace în scris cu 30 de zile înainte dacă Getspace nu garantează calitatea serviciului (serverul nu va funcționa mai mult de 36 de ore pe lună calendaristică) . În acest caz, Getspace va rambursa clientului taxa plătită acestuia pentru perioada rămasă de la data notificării scrise de reziliere de către client. În cazul în care Clientul dorește să rezilieze contractul și să refuze serviciile de găzduire, fără ca Getspace să fi avut orice vină, rambursarea nu va fi posibilă, în special dacă Clientul însuși, utilizând o terță persoană sau prin cererea către reprezentantul partenerul ce a oferit anumite servicii (n.r. WAcademy sau alt partener) care a folosit serverul, adică a accesat panoul de control, instalat un sistem de gestionare a conținutului, a încărcat fișiere, a creat adrese de e-mail etc.

3.2.15. Plățile sunt rambursate în 14 zile calendaristice, cu excepția comisioanelor pentru procesatorii de plată cu cardul sau a comisioanelor pentru transfer bancar.

 

3.3. Inoduri VPS

3.3.1 Conturilor VPS le este aplicată o limită de inoduri de 500.000 pentru a proteja mai bine sistemul împotriva abuzurilor. Limita poate fi mărită dacă există un motiv legitim pentru creșterea acesteia. Pentru a face o solicitare, vă rugăm să trimiteți un e-mail echipei noastre de asistență.

 

4. Oferte promoționale sau parteneriate speciale

 

4.1. WAcademy

4.1.1. Getspace finanțează, dezvoltă și susține proiectul educațional responsabil social WAcademy pentru a ajuta tinerii designeri talentați să intre pe piața web designului și să se dezvolte profesional.

4.1.2. Datorită WAcademy, Getspace oferă întreprinderilor mici o oportunitate de a obține un site web gratuit sau un magazin online care este creat de participanții la proiectul WAcademy sub supravegherea designerilor Getspace sau a colaboratorilor.

4.1.3. Getspace își asumă toate obligațiile legale care decurg din proiectul WAcademy, inclusiv obligația de a produce toate serviciile convenite în numele WAcademy.

4.1.4. Getspace garantează că participanții la programul WAcademy vor livra site-urile web și magazinele online în conformitate cu acordul oferit de către WAcademy și semnat de către ambele părți. Site-urile vor fi realizate conform acordului și nu pot fi solicitate beneficii sau servicii suplimentare în mod gratuit.

4.1.5. Proprietarii de afaceri mici, care participă la proiectul WAcademy, pentru a oferi un proiect studenților WAcademy, trebuie să achiziționeze găzduirea web GetSpace în conformitate cu tipul de proiect ales – site de prezentare sau magazinul online.

4.1.6. Getspace este de acord și confirmă faptul că, colaboratorii WAcademy au aceleași drepturi ca orice alt client obișnuit, inclusiv oportunitatea de a cumpăra produse suplimentare la prețuri speciale.

4.1.7. Pot beneficia de această ofertă(n.r. cea de la WAcademy) numai persoanele care au fost alese și au semnat un acord dedicat cu persoanele responsabile de înscrieri. Mai multe detalii legate de înscriere regăsiți pe https://wacademy.ro/

 

5. Servicii suplimentare

5.1. Servicii suplimentare

Dacă clienții trebuie să adauge mai multe informații, de exemplu – adăugați mai multe pagini, fișiere media, încărcați texte, cumpărați mai multe remedieri. În acest caz, managerul de proiect (împreună cu proiectantul sau designerul) trebuie să calculeze timpul și să ofere un preț pe baza unei rate orare.

1 oră ce implică design = 30 euro + taxe

1 oră ce implică programare/scriere de cod = 50 euro + taxe

Dacă clientul are nevoie de pluginuri sau servicii suplimentare, de exemplu – integrare live chat, integrare lingvistică suplimentară etc. Aceste prețuri le puteți găsi într-un tabel cu prețuri, la cerere. Dacă elementele dorite nu se regăsesc în tabel, necesită calcularea unui preț estimativ în baza prețurilor afișate mai sus.

5.2. Manageriere WordPress

Serviciul de manageriere WordPress vă permite ca o dată pe luna să trimiteți o listă de modificări pentru site-ul dumneavoastră iar una dintre persoanele responsabile vor realiza modificările.
Lista poate include numai modificări ce pot fi realizate prin intermediul platformei WordPress, fără a necesita intervenție asupra codului(backend). Aceste modificări vin cu anumite limitări.

Exemple de modificări ce pot fi realizate:

  • Adăugări de postări noi pe blog – în limita a 6 postări pe lună(acestea pot fi programate pentru publicare la data stabilită);
  • Adăugarea de pagini noi – în limita a 2 pagini noi pe lună(acestea trebuie să se încadreze în 2 pagini A4 de conținut, în caz contrat limita scade la o pagină pe luna, în limita a 5 pagini A4 de conținut);
  • Adăugarea sau modificarea de materiale media(poze, video-uri) – în limită a 12 elemente poziționate în interiorul paginilor sau a postărilor, respectiv nelimitat în cadrul galeriilor foto(pentru adăugări de elemente noi) sau 25 de de elemente în cazul eliminării/modificării acestora;
  • Adăugarea de produse noi în secțiunea de magazin, dacă există modulul WooCommerce instalat și configurat – în limita a 10 produse pe luna(dacă un produs are mai multe culori sau mărimi, fiecare culoare sau mărime se calculează ca un produs suplimentar);
  • Modificări la nivelul structurii/formatului paginilor existente – în limita a 2 pagini pe lună;
  • Optimizarea SEO a paginilor noi, NUMAI dacă aveți achiziționat anterior un pachet de optimizare SEO.

Exemple de modificări ce NU pot fi realizate:

  • Orice modificare care implică intervenții asupra codului sursă a site-ului, precum, dar fără a se limita la: adăugarea sau modificarea de câmpuri noi în pagina de comandă a unui magazin sau intervenții asupra unor module;
  • Redactarea de conținut nou;
  • Realizarea gratuită a unor extra opțiuni, precum, dar fără a se limita la: pachet GDPR, notificări Cookie, optimizare SEO sau integrare Google Analytics;
  • Intervenții asupra panoului DirectAdmin sau restaurarea unor copii de rezervă;
  • Securizarea site-urilor care au utilizat module piratate cu backdoor-uri incluse(numite în continuare „virusate”).

Actualizarea modulelor va fi făcută periodic, fără a fi necesară o solicitare în acest sens.

5.3. Realizare logo

Serviciul de realizare a unui logo include 3 variante de design realizate pentru client în baza unor indicații primite înainte de realizarea acestuia, prin intermediul unui chestionar pe care noi sau unul dintre colaboratorii noștri îl vor trimite către client. După realizarea celor 3 variante, clientul poate alege una dintre variante pentru a beneficia de o revizuire gratuită(revizuirea poate include numai modificări minore pentru una dintre variantele trimise; ex: modificarea culorii, mărimii fontului sau a fontului folosit).

Alte solicitări sau modificări pe partea de design vor fi taxate cu 3 lei/minut + TVA. Perioada minimă de facturare este de 50 lei + TVA.

5.4. Optimizare SEO

Serviciul de optimizare (n.r. SEO = Search Engine Optimization – Optimizarea pentru motoarele de căutare) este realizat o singură dată, nefiind un abonament cu optimizări și actualizări periodice incluse. Acest serviciu acoperă următoarele:

  • Optimizarea permalink-urilor;
  • Optimizarea titlurilor subpaginilor;
  • Adăugarea și optimizarea descrierilor de tip meta;
  • Adăugarea de cuvinte cheie pentru fiecare pagină și subpagină;
  • Optimizarea densității cuvintelor cheie și plasarea acestora pe pagină;
  • Adăugarea și optimizarea titlurilor SEO;
  • Optimizarea materialelor foto;
  • Înregistrarea în motoarele de căutare(minim 1 motor);
  • Crearea și aprobarea unui sitemap sub forma de fișier .xml;
  • Setarea priorității versiunii site-ului;
  • Configurare cache.
Acțiuni și servicii suplimentare pentru pachetul de SEO (n.r. audit pentru cuvinte de căutare, redactare conținut, promovare ș.a.) pot fi realizate contra cost în urma unei cereri de ofertă personalizată.

 

Optimizarea este demarată în urma completării unui chestionar(pentru clienții ce doresc să trimită detalii specifice) sau a menționării în scris a 3 cuvinte cheie, la alegerea clientului.

Optimizarea nu garantează un anumit loc în motoarele de căutare, acestea fiind dinamice, ordinea rezultatelor fiind actualizată constant.

În cazul refuzului trimiterii cuvintelor cheie, ne rezervăm dreptul de a alege 3 cuvinte cheie în baza textului prezent pe site, în vederea demarării lucrării. În lipsa unui conținut text pe site, serviciul va fi realizat numai după remedierea situației de către client. De asemenea, în cazul refuzului de a colabora pentru finalizarea serviciilor, nu vor fi acceptate cereri de rambursări, serviciile fiind efectuate în lipsa unor cuvinte cheie, fără posibilitatea de a fi solicitată modificarea lor ulterioară.

 

 

6. Dispoziții finale

6.1. Acești termeni și condiții au fost redactați și adaptați pentru o mai bună înțelegere, evitând cu intenție termenii legali complecși.

6.2. Orice eventuală dispută rezultată se va rezolva pe cale amiabilă. În cazul imposibilității de a ajunge la un acord, situația va fi rezolvată în instanță.

6.3. Termenii și condițiile pot fi modificate de Starflix în orice moment, fără o notificare prealabilă.